Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre På lördag kl 20:00 börjar årets stora tv-händelse igen, det vi alla väntat på ett helt år... Melodifestivalen kör igång igen...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
9 992
Senast: corzette
·
Äldre Ni som behövt skicka in läkarintyg pga diagnos, hur lång tid har det tagit tills ni fått körkortstillstånd beviljat/avslaget? Skickade...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: Azalea
·
Skola & Jobb Strålskyddsmyndighetens förslag är att landets alla skolgårdar för barn upp till 12 år ska UV-säkras. Detta eftersom att hudcancer är...
2
Svar
33
· Visningar
1 851
Senast: Badger
·
Äldre För att göra en lång historia kort Nu har jag betalat närmare 2000 kr för lagning av datorn som fortfarande inte funkar och har blivit...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: Korven
·
Svar
3
· Visningar
632
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har haft regelbunden mens så länge jag kan minnas, och aldrig någonsin haft någon typ av blödning mellan menstruationerna. Men så igår...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
40 098
Senast: chio
·
Äldre Finns det ett vedertaget idiomatiskt uttryck som heter "hästmängder" eller är det ett hopkok av "hästlängder" och "att äta som en häst"...
Svar
14
· Visningar
1 325
Senast: Koltrast
·
Hemmet Jag skulle vilja ha ett större skrivbord, men bor litet. Såg den här bilden och blev kär :love: Men hur kan man på bästa sätt göra så...
Svar
11
· Visningar
6 093
Senast: Snubbelfot
·
Äldre På sistone har jag sett många på TV som har målade ögonbryn, alltså perfekt målade streck i stället för hårstrån. Är det någon...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
14 954
Senast: nyponros
·
IT & mobiler Kan ni rekommendera något enkelt bokföringsprogram? Det gäller en mindre enskild firma, fakturering behövs inte utan bara kunna bokföra...
Svar
15
· Visningar
2 766
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Hoppas någon med erfarenhet kan ta sig tid att svara, för jag har slut på idéer. Blev sjukskriven från utbildning 2014, vilket inte...
2
Svar
28
· Visningar
1 626
Senast: Kijona
·
Skola & Jobb Jag har fått två jobberbjudanden som jag behöver hjälp med att reda ut. Det handlar om lönen! Båda är heltid, 40 h/veckan...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: nickan1
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
38 151
Senast: Korven
·
Hemmet Om man köper ett hus med lägenheter som går att hyra ut, jag tror dom är uthyrda i dagsläget. Kan man som ny köpare av huset säga upp...
2
Svar
25
· Visningar
1 896
Senast: tanten
·
Äldre Nån som är insatt i bildbehandling/foto som kan ge korrekt svensk översättning av "lightening factor" resp "darkening factor"? :)
Svar
0
· Visningar
467
Senast: TinkerBell
·
Hemmet Bukepedia - hur är det med livslängden på en micro? Jag har aldrig hittills varit med om att en micro dött. ...vilket jag trodde de...
2
Svar
27
· Visningar
6 203
Senast: Raderad medlem 120709
·
Svar
2 005
· Visningar
63 023
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Efter att ha tagit mig igenom ännu en helg full av oförklarad gråt, ilska, hopplöshetskänslor och ångest till följd av min PMS har jag...
Svar
7
· Visningar
797
Senast: Haemoglobin
·
Kropp & Själ Ok nu blir det privat, men....Jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag har pratat med gynekologer men bara fått höra att allt är...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 959
Senast: CillaW
·
B
Äldre Jag ar nyfiken pa hur manga forum bukemedlemmarna ar medlemmar i. Jag ar medlem pa tre. Bukefalos (uppenbarligen) Ett forum for...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp