Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Ni som kompletterar eran träning med proteinpulver, hur använder ni det, när och varför? Vad är fördelarna med att använda det, positiva...
Kropp & Själ
Dagens I-landsproblem; Jag blir aldrig brun på benen oavsett hur mkt jag solar. Kan bli riktigt brun på resten av kroppen men aldrig på...
Kropp & Själ
Jag ska först klargöra att jag har bokad tid på vårdcentralen på tisdag, så jag är inte ute efter att få någon buke-diagnos så att ingen...
Kropp & Själ
Jag såg en blogg igår kväll av en läkare som delade med sig av sin vardag. I ett av inläggen skrev hon - lite på skoj måste tilläggas -...
Kropp & Själ
I helgen nådde jag mitt slutmål i ett långt projekt och nu flödar känslorna:crazy:
Istället för att endast sitta här och klappa mig för...
Juridik & Ekonomi Fast det stämmer inte. Om någon sagt så till henne så hade hon antingen missförstått eller så låg det något speciellt bakom som gällde...
Gravid - 1år Skönt!
Ja, på förlossningen vet jag att det blir annan/andra, vi har en timmas bilväg till sjukhuset. Med första barnet tror jag att vi...