Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har arrangerat en Halloweenmaskerad för barnens kompisar dvs hela kvarterets barn och några till. I kvarteret brevid vårt bor en...
Svar
6
· Visningar
1 338
IT & mobiler Jag vill inte lägga massa pengar på att byta skärm på telefonen då det inte är så värst långt kvar på abonnemanget. Men hur ska jag få...
Svar
12
· Visningar
1 772
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Jag har börjat träna på gym. På obskyra tider nog att vara utan musik. Blir sugen på att ta med något eget för att motivera flåset...
Svar
12
· Visningar
1 511
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur förklara . Jag ska göra men ska försöka så jag kan många vet om att jag nästan har blivit våldtagen av en man i typ 60...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: tanten
·
Äldre Bilen har bytt kamrem och vattentank idag och verkstaden nämnde att jag bör kolla nivån på kylarvätskan i morgon bitti efter att jag...
Svar
13
· Visningar
3 217
Skola & Jobb Min sambo ska få en lönejustering på sin nuvarande lön och har blivit erbjuden två alternativ. 1) 1500 kr extra nu och sen ingå i...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: kryddelydd
·
Tjatter På TV4 ikväll i MumboJumbo, såg intervju o ett klipp från schowen, skrattade så jag tjöt.
Svar
0
· Visningar
405
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Vilka har ni använt och har det varit givande? Några överraskningar :D? 2
Svar
39
· Visningar
4 029
Senast: Anna
·
Äldre Hur gör man för att det ska bli sådär fluffigt och samtidigt knaprigt? Jag har testat lite olika varianter och blir inte alls lika bra...
Svar
14
· Visningar
2 637
Senast: Houdinie
·
Äldre Behöver tips på utklädnader man kan göra själv då jag har fest nästa helg! Har lite tankar själv: - Bubbelbad/moln - Sugar skull Har...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: pepp
·
Samhälle Jag diskuterade metoo med några bekanta häromdagen. I början pratades det om att det var bra och hade gjort skillnad, men ganska snart... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 715
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag vill sticka en tröja, en enkel, rak ulltröja i ganska tunt garn, typ 3,1/2 - 4 i stickor (?), med rund hals. Inga krusiduller...
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: hastflicka
·
Relationer Jag har råkat haffa på en hästtjej, och måste därmed snart hitta på någon sorts julklapp För er som undrar så är jag 18, min flickvän... 2
Svar
21
· Visningar
8 833
Senast: Eloise
·
Äldre Igår var jag på ICA och hämtade ut paket. Ett i sambons namn och två i mitt namn. Jag fick paketen och allt var frid och fröjd men nu på...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: Pancakes
·
R
Kropp & Själ Hej allihop! Nästa år ska jag och min make resa till USA. Han har varit där förut, på västkusten, men för mig är det första gången... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 336
Samhälle Jag har räknat lite idag på påsarna som kunder tar utan att betala i affären. Jag uppskattar att i min butik så är det lågt räknat 30... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
11 061
Senast: cetzyboy
·
Äldre Jag fyller "jämnt" om några veckor. Och det är något som splittrar mig själv. Jag vill gärna bli uppmärksammand av vänner som kommer...
Svar
4
· Visningar
1 309
Senast: aiquen
·
Äldre Jag leker med tanken på att hänga i Setúbal ett tag i vår. Vad tror ni? Kan det vara nåt?
Svar
10
· Visningar
1 118
Senast: Petruska
·
Mat Vi åker på ridlägerweekend (till fantastiska Tunarp :love:) på höstlovet om behöver tips på bra mat att laga i förväg och ta med. Vi är...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Ninnurur
·
Skola & Jobb Jag undrar lite hur ni ser på följande scenario. Min arbetsplats ägare har beslutat att vårt bolag ska öka i omsättning nästa år, och...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka