Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Något djur har attackerat ett travföl i helgen. Det är osäkert om det är varg men en del tyder på det. Vad säger ni, är det dags för...
2
Svar
30
· Visningar
2 256
Senast: roxanne
·
Hästmänniskan Alltså, jag har letat som en idiot. Någon som kan hjälpa mig? Eller tipsa om något liknande underlag? :bow:
Svar
7
· Visningar
2 109
Senast: Fredag
·
P
Hästmänniskan Japp jag vet att det finns massa trådar om detta, men har itne riktigt hittat det jag söker. Vi ska äntligen skaffa en nordis med...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Pacific
·
N
Hästmänniskan Under våren gjordes ett muntligt ägarbyte mellan mig och X där jag blev ägare till hästen. Jag står som juridisk ägare i hästpasset...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: chrysler
·
Gnägg Min lilleman på sommerbete utanför vårat hus
Svar
0
· Visningar
142
Senast: martinique
·
Gnägg Enkelt försök till avbildning av Millan 72:s bild på Painthingsten "Pepper Smoke" som för övrigt finns att se bland mest populära bilder!
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Tinen
·
Hästmänniskan Om jag anlitar ett hästtransportföretag att åka med min nya häst från Vetlanda-Stockholm (ca 40 mil) vad kan det kosta då...
Svar
5
· Visningar
1 492
T
Hästmänniskan Jag undrar om någon här, med erfarenhet av import, kan svara på följande frågor; Hur brukar betalning av hästen ske? Vem ansvarar...
Svar
12
· Visningar
1 414
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan Eftersom många här verkar ha skickat/fått hem sadlar med bussgods måste jag passa på att fråga lite eftersom jag är helt lost på detta -...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Oxxx
·
N
Hästmänniskan Hej. Jag har planer på att öppna en islandshäst verksamhet. Jag vill ha ridlekis med shettisar, turridning med islandshästar och en...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Har haft uppehåll i ridningen (dvs kontinuerlig "träning") sedan augusti pga flytt och studier. Nu har jag precis skaffat medryttarhäst...
Svar
2
· Visningar
1 402
Senast: Lavinia
·
S
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt. Men läste en tråd om en tjej som skrev om sin kompis vars försäkring strulade så hon fick inte pengar...
2
Svar
20
· Visningar
1 564
Senast: cerrox
·
Hästmänniskan Tror ni det är något någon skulle vilja ha? Har blivit erbjuden att gå en sådan utbildning.
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: Lunagarden
·
Hästmänniskan Ni som har stall med inackorderingar, tar ni ut extra betalt för spån, foder m.m.? Vi står i ett stall där kallhyran är ca. 2000 kr...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: therese_kautto
·
M
Hästmänniskan jag skulle behöva veta vad ni anser och har för erfarenheter av följande. jag lånade ut en shettis i november på två år. jag har...
Svar
6
· Visningar
1 516
Senast: Gizza
·
Gnägg Gabryel på tävling..
Svar
0
· Visningar
132
Hästmänniskan Vad har ni för gård? Hur stor? hur mycket mark? osv. Vad kostade den att köpa och vad kostar den er per månad på ett ungefär? Hur många...
2
Svar
26
· Visningar
2 991
Senast: Inte_Ung
·
T
Hästmänniskan En syster till min kompis provred en häst hos en hästhandlare men den var lite trulig så hon var lite osäker men hästh. sa att han kunde...
Svar
14
· Visningar
1 525
Senast: Boj
·
L
Hästmänniskan Kan man ta mer betalt i stallhyra om det går en ensam häst i en hage än om det går fler än en där?
2
Svar
25
· Visningar
1 760
Senast: Abova
·
Hästmänniskan Köpte ju min häst för ett par veckor sedan. Hennes danska pass befinner sig hos den svenska avelsföreningen för att hon ska få det...
Svar
11
· Visningar
828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp