Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vilket skulle ni göra? Vilka för eller nackdelar skulle ni se med det ni skulle välja? Det är ett kapitalinköp, ej levande varelse...
2
Svar
29
· Visningar
2 487
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan ...i Skara. Har någon gått där, vilken inriktning? Jag är mest intresserad av landsbygdsföretagande men vill också gärna hör aom...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Cheenookie
·
S
Hästmänniskan Någon som har bra koll på lån? Jag bara sitter och funderar för mig själv...och tankarna går självklart kring en gård... Men hur...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: knyttet
·
Hästmänniskan Jag letar stallinredning med svart stomme & "träplankor", ska vara skjutdörrar, inget galler i fronten, däremot på mellanväggarna.. Tar...
Svar
3
· Visningar
1 594
Senast: Liselott76
·
Hästmänniskan Om man jämför Agria och Folksam - vilket tycker ni är bättre? [hoppas denna tråd ligger under rätt forum]
2
Svar
22
· Visningar
2 112
Senast: kopparberg
·
K
Hästmänniskan Okej, nu börjar ni nog bli lite trötta på mig, min tredje tråd idag om olika saker i det här forumet :o. Iallafall. I min älskade...
Svar
9
· Visningar
2 637
Senast: aiquen
·
D
Hästmänniskan Finns det någon som vet på ett ungefär hur många hektar vall man behöver för att ta foder till två hästar? Det är någorlunda nysått (1-3...
Svar
4
· Visningar
1 692
Senast: Diggemon
·
Hästmänniskan Hur gör ni på vintern med era elstängsel? Vårt elstängsel fungerar inte alls just nu. jag har hållt på och bygga om nu och ikväll skall...
Svar
11
· Visningar
6 458
S
Hästmänniskan Är det lag på att alla hästar måste chipmärkas? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: guldmane
·
S
Hästmänniskan Ikväll så hade kompisen ute en kontrollant för att chipsmärka shettisen. Dom upptäckte då att hennes "teckning" i passet inte alls...
Svar
14
· Visningar
1 346
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Om man skulle vlja försöka tjäna några slantar vid sidan om, men absolut inte i någon större omfattning, måste man trots det ha en firma...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: majola
·
P
Hästmänniskan Jag ska börja jobba som hästskötare efter skolan där jag sommarjobbade förut. Det är så att det är ett "svart jobb" och det vill inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 084
Senast: pm
·
Hästmänniskan Nu undrar jag vad ni har för höjd på understa tråden i hagen till era minishettisar och hur många trådar har ni? Pållan ska få en ny...
Svar
7
· Visningar
1 274
Senast: ameo
·
B
Hästmänniskan Hej! Jag och min man har länge funderat på att köpa en mindre hästgård. Vi arbetar heltid båda två, så den stora frågan är väl hur man...
Svar
19
· Visningar
1 994
Senast: ako
·
J
Hästmänniskan Hur mycket kosatr det att ha en egen häst i genomsnitt?..kostar det nåt att vara med ryttare?!
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: piggis_83
·
S
Hästmänniskan finns det hökrubbor att köpa och sätta fast i box? min ena häst sprir allt i boxen och vispar runt på eftermiddagsmålet. *hmm* och...
Svar
7
· Visningar
1 569
Senast: __Stilett__
·
Z
Hästmänniskan Går i tankar om att utbilda mig till hovslagare (inte söka i år) och skulle gärna vilja höra lite från er tjejer som går/har gått den...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: sagani
·
N
Hästmänniskan Vi är en rätt stor klubb i mellansverige som har problem med en sak . Vi har nämligen knappt några skötare ! Vi har ett skötarsystem med...
Svar
18
· Visningar
1 775
Senast: pascalle
·
E
Hästmänniskan Vart kan jag köpa kontrakt ang häst på foder? Jag vet att jag har köpt förut men kommer ej ihåg vart. Eller om det kanske finns på...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: Millz
·
J
Hästmänniskan Någon som vet vad som gäller om mina hästar skadar någon människa i sin hage?? Jag har förbjudit min sambos brorsbarn att vara i...
Svar
16
· Visningar
1 575
Senast: millaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp