Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan jag är så arg,ledsen.. det finns inte ord för det här.. för 6 månader sen sålde jag min ponny.. han betydde ALLT för mig, han var min...
Svar
19
· Visningar
2 251
Senast: amkm
·
Hästmänniskan ja, frågen är som rubriken lyder. finns det eg.? isåfall vad? vill,vill,vill jobba med hästar men kan inte tänka mig att flytta...
Svar
11
· Visningar
4 631
Hästmänniskan vad betlar ni? fick räkning idag från när vet var häe o vacc summa att betala 325:- (arvode, medicin, reseersättning +moms)
Svar
15
· Visningar
1 337
Senast: sova
·
Hästmänniskan På vilka platser i Sverige finns den? hur lång är utbildningen, jag har nämligen hört flera olika, allt från 4 - 6år???? :confused: Nån...
Svar
5
· Visningar
2 401
Senast: tiisa
·
L
Hästmänniskan Ska söka nu i höst. Var är det lättast att komma in (alltså utomlands)? Kommer antagligen inte att komma in på första försöket, kan man...
Svar
11
· Visningar
2 652
Senast: tiisa
·
P
Hästmänniskan Ni som har halm som strö, vad kostar det för er? Hur många småbalar i månaden går det åt per box ungefär? Ni som bor på landet, o köper...
Svar
7
· Visningar
1 536
Senast: javill
·
K
Hästmänniskan Jo jag undrar hur det blir med häst licensen när hästen byter ägare? Min häst hade en hästlicens hos sin förra ägare den borde väl följa...
Svar
6
· Visningar
1 018
W
Hästmänniskan ja har börkjat fundera på att det hade varit skoj med ett försäljningsstall... där man köper in hästar från tex tyskland holland irland...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: linneaa
·
S
Hästmänniskan Vad tycker ni om det här: I ett stall går 10 stycken hästar på lösdrift, är ute dygnet runt och får hösilage i foderhäck ute i hagen...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Om man ska starta hästföretag, vad är det då för krav/ tillstånd som gäller för stallet? Behöver det förprövas? (Att det ska vara...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Affa
·
Q
Hästmänniskan hur är det nu? är det intagnings prov? vad får man göra då? hur höga poäng måste man ha betygsmässigt? är sugen på att söka dit till...
Svar
8
· Visningar
1 962
Senast: SanchoPancho
·
K
Hästmänniskan Hur har ni som har gjort stall av en gammal lada i trä gjort väggarna? Har ni murat upp väggarna (ytterväggarna) innanför själva panelen...
Svar
2
· Visningar
2 502
Senast: Retzina
·
Hästmänniskan Hur ridkunnig ska man vara för att kunna komma in på ippologen? Är det MSV eller? Ska man kunna visa upp bra tävlingresultat o s v? Vad...
2
Svar
28
· Visningar
3 482
Senast: Lindis
·
Hästmänniskan Jag funderar på att bygga stall med spiltor istället för boxar. Är det nån som har det och vill dela med sig lite om hur det fungerar.
2
Svar
28
· Visningar
2 560
Hästmänniskan Min foder häst är A2 försäkrad i Agria och jag kom att tänka på att det kanske inte ersätter samma som A1?? Hur är det med självrisk mm??
Svar
4
· Visningar
6 584
M
Hästmänniskan är det någon som vet vad som krävs för att komma in? måste man ha MVG i alla ämnen för att ha minsta lilla chans?? någon som går där?
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: Cuaifeach
·
Hästmänniskan Har gjort en ritning och vill gärna höra massa åsikter. Ska alltså bygga om en ladugård till stall. Det kommer inte påbörjas riktigt än...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 041
Senast: gadriel
·
Hästmänniskan Behöver hjälp att formulera ett gåvobrev! Kan någon sånt eller finns det kanske en sida som jag ännu inte hittat?
Svar
5
· Visningar
1 788
Senast: Sammet
·
D
Hästmänniskan Jag parkerade på en parkering som är längs gatan. Den är markerad med en heldragen linje och alltså inga enskilda parkeringsrutor...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: Zoraya
·
Hästmänniskan Jag ska in och röntga min häst efter lösa benbitar. Han har problem med båda haserna bak och OM det nu skulle vara benbitar i båda...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: Salandge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp