Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Jag har för mig att man måste ha årsmöte innan en viss tidpunkt på året ? Har jag hört fel ? Om inte när är sista datum för årsmöte ?
Svar
3
· Visningar
825
Senast: lyckorna
·
Hästmänniskan stallet kommer vara stängt from den 1juni -31 aug.Hon har inget eget sommarbete att erbjuda. Har hon rätt att kräva kallhyra för dom...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: Jaba
·
Hästmänniskan Har US några aktiviteter hos er? Vaddå? Här har vi mest Påskshow, en gång per år då. Brukar hållas vid varje långfredag varje år. Sedan...
Svar
11
· Visningar
2 308
Senast: trasdokka
·
S
Hästmänniskan Har bestämt mig för att återigen skaffa häst igen. Jag vill först ha hästen på foder i ett antal månader, och om allt stämmer sedan köpa...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: __Stilett__
·
Hästmänniskan Hej. Jag undrar vad för försäkring ni har på era ponnier som används till hobby körning/ridning och avel? :confused:
Svar
3
· Visningar
819
Senast: lil-sis
·
C
Hästmänniskan Jag håller på och skaffar medryttare på min häst till minst två dagar i veckan. Det medryttaren får/ska göra är: Mocka, lägga in...
Svar
11
· Visningar
1 086
Senast: Xeline
·
Hästmänniskan Jag har muntligen hyrt ut en stallplats i föreningen ena kollektivstall. Vi håller på och tar fram nya avtal, men de är inte riktigt...
Svar
11
· Visningar
1 413
Senast: Xeline
·
L
Hästmänniskan Köpte ett elagregat och det står att det ska kopplas in med ett spett i jorden. Det står att det måste vara 1 meter ned i backen, men...
Svar
3
· Visningar
1 286
Senast: LIA
·
B
Hästmänniskan HJÄLP! Är det någon som vet ungefär vad det kostar att bygga ett ridhus om man bygger med måtten 20*40 meter samt enklast tänkbara...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: ScissorHands
·
O
Hästmänniskan är det någon som vet var man kan få tag på billiga med bra hinder och hinderstöd?? :confused:
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Osis
·
Hästmänniskan Nån som gått den? Hur är antagningsprovet? Måste man rida också eller behöver man bara köra? :confused:
Svar
7
· Visningar
909
Senast: wild_fire
·
Hästmänniskan Någon som går el. har gått där? Funderar på och söka dit inriktning sam - häst. Verkar ju himla fint o så där. Men hur är utbildningen...
2
Svar
26
· Visningar
2 200
Senast: sulan_88
·
P
Hästmänniskan 30.000:- + moms i danska pengar...
Svar
9
· Visningar
1 453
Senast: Mynta2
·
V
Hästmänniskan När kan man börja använda ett upp-plöjt fält som hästhage tror ni? Våra blivande 2 sommarhagar är nämnligen plöjda nu i höst och ska...
Svar
11
· Visningar
1 323
Hästmänniskan Sitter här och funderar hur lite man eg klarar sig på.. Hur mkt tjänar ni och hur mkt utgifter har ni varje månad? Klarar ni er på det...
2
Svar
22
· Visningar
8 058
Senast: evis
·
Hästmänniskan Jag har alltid varit intresserad av att bli sadelmakare, men tar man upp det för arbetsförmedlingen så är det "inget dom kan hjälpa till...
Svar
17
· Visningar
2 517
Senast: misan
·
Hästmänniskan Har länge suttit med en fundering ang ridunderlag. Vi är ju så otroligt noga med att inte hoppa när det är hårt, inte trava/galoppera på...
Svar
6
· Visningar
2 205
Senast: alice
·
Hästmänniskan vad är det för kalk man ska använda när man ska göra bädd??? vanligt trädgårdskalk?? Kan man strö på mer kalk efterhand, dvs på bädden???
Svar
11
· Visningar
1 364
Senast: Blossi
·
D
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma. Jag kommer i nästa vecka att få en häst (gratis). Givetvis vill jag ha ett bevis på att jag då verkligen äger...
Svar
10
· Visningar
1 685
Senast: Sammet
·
D
Hästmänniskan Tänkte att jag ska utbilda mig till hovslagare när jag gått ut gymnasiet.. Funderar att utbilda mig i Uppsla på lärnia.. Kollar dom nåt...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Dragonfruit_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp