Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan vad är det för kalk man ska använda när man ska göra bädd??? vanligt trädgårdskalk?? Kan man strö på mer kalk efterhand, dvs på bädden???
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: Blossi
·
D
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma. Jag kommer i nästa vecka att få en häst (gratis). Givetvis vill jag ha ett bevis på att jag då verkligen äger...
Svar
10
· Visningar
1 685
Senast: Sammet
·
D
Hästmänniskan Tänkte att jag ska utbilda mig till hovslagare när jag gått ut gymnasiet.. Funderar att utbilda mig i Uppsla på lärnia.. Kollar dom nåt...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Dragonfruit_
·
P
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa häst igen. Har inte haft någon på flera år, min förra häst var en unghäst och jag hade en hel del problem med...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: Kivina
·
P
Hästmänniskan vad tar ni av era medryttare? Min häst kostar ca 5300 i månaden. Sedan tillkommer ju bensin och träningar men det är ju inte inräknat...
2
Svar
31
· Visningar
2 900
Senast: amkm
·
O
Hästmänniskan vad går gränsen mellan vård och ovård? och vad är misshandel? :mad:
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: Osis
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag är inne på mitt andra år på den naturvetenskapliga linjen. Där jag bor finns inget naturbruksgymnasium. Det närmsta ligger 5...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Zaga
·
Hästmänniskan Jag började ett nytt jobb (heltid) 1/12. Eftersom jag ej skulle få första lönen förräns i januari var jag tvungen ta förskott villket...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Mynta2
·
B
Hästmänniskan Hur går de till? Hur mycket måste man kunna egentligen? För om jag har förstått det hela rätt så kan man i stort sett komma till...
2
Svar
22
· Visningar
3 056
Senast: Cockney
·
A
Hästmänniskan Får det förekomma? Jag var på ett möte i helgen för en ideel förening och det kom upp till diskussion att styrelsens protokoll var...
Svar
16
· Visningar
6 311
Senast: Nifty
·
Hästmänniskan Jag har ett pågående skadeärende hos Agria (försäkring med utökad veterinärvård). När jag fick pengar senast hade de dragit av...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 096
Senast: Frasseoo
·
U
Hästmänniskan Var gör man det? En av kanalerna sänder en reklam för en mycket vulgär CD som jag tar som mycket stötande och jag ska för sjutton...
2
Svar
24
· Visningar
2 741
Senast: Soapbubble
·
A
Hästmänniskan Vad brukar det ungefärliga priset för en hästkiropraktor ligga på?
Svar
8
· Visningar
1 877
Senast: Zandrah
·
L
Hästmänniskan Hej, Jag ska sälja min ena häst och undrar lite om vad man kan skriva i kontraktet. Vad jag förståt kan man inte skriva att om köparen...
Svar
10
· Visningar
1 607
Senast: Lima1
·
M
Hästmänniskan Har eventuellt fått möjlighet att låna en extra hage till sommarbete - bonden får nu EU bidrag för att låta den stå i träda. Som jag...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Kickis
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha tag i stolpar och tillhörande fötter så att man enkelt kan hägna in en del av ridbanan. Jag behöver inte...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Jag och en kamrat diskuterade vad det kostar att ha häst i Sthlms-området...Vi kommer båda undan ganska billigt, själv har jag ju valt...
2
Svar
31
· Visningar
4 192
K
Hästmänniskan om man bara läser naturvetenskapliga ämnena, kan man söka till hippologen då??? lr måste man ha FLERA BEHÖRIGHETER??? å läsa på komvux??
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Cockney
·
H
Hästmänniskan För att kunna söka hippologen måste man ju ha praktik i 4-6 mån. Är det ngn som har tips på bra praktikplatser eller har erfarenhet om...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Cockney
·
Hästmänniskan Vi har ett litet stall hema med sex boxar, en egen häst och fem inackorderingar. Varje hyresgäst har skrivit på ett kontrakt där det...
Svar
17
· Visningar
3 830
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp