Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa få hund gå ner i vikt?
Svar
11
· Visningar
931
Senast: timme
·
Hundhälsa OM man vill ge så naturlig mat som vanligt. Hur "naturligt" är t ex Doggys hamburgare + lite torrfoder gentemot barf? Barf låter lite...
2
Svar
31
· Visningar
2 926
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Det är hett som i helvetet här idag. Då jag jobbat eftermiddag/kväll (= Viktor få minimal stimulering) onsdag och torsdag, ochhan fick...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Börjar fundera på att byta foder till min hund. Han äter nu robur genuine 23/13, som han har ätit sedan han kasterades 6 månader gammal...
Svar
14
· Visningar
1 267
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Vi blir med en riktig gatukorsning snart, modell mindre. Har lite frågor dels är jag senil sen är jag svamlig, så behöver friska upp...
Svar
9
· Visningar
1 499
Senast: Mammadutt
·
Hundhälsa Nu börjar jag bli riktigt frustrerad när det gäller min lilla mittelspitz! Han äter (fortfarande) inte! Skrev en tråd för nån månad sen...
2
Svar
31
· Visningar
3 155
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Jag blir så trött på svärföräldrarna ibland. Jag tycker jättemycket om dem men de verkar inte förstå vissa saker (trots att jag sagt...
2
Svar
25
· Visningar
2 519
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Schäfer/labrador, okastrerad hane på 2 1/2 år. Han är lekfull, busig, kommer alltid springande när man kommer hem osv. Det enda som...
Svar
5
· Visningar
1 030
H
Hundhälsa Ska köpa en friskvårds/fysträningsbok. Har hittat två jag är intresserade av: Fysträning för hund och Friskvård för hund. Detta med...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Flamsan
·
Hundhälsa Suck..Igår efter träning när jag satt och kliade Grimsan på magen och klämde och kände på hennes tuttar upptäckte jag en knöl i hennes...
2
Svar
37
· Visningar
7 255
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa min kollegas lilla valp har visst börjat löpa? det är en blandras mellan schäfer och cane corso så det kommer ju bli en rätt stor hund...
Svar
10
· Visningar
6 091
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Det står att det ger skydd i upp till 5 veckor och att man inte ska behandla på nytt förrän tidigast 4 veckor efter förra behandlingen...
Svar
1
· Visningar
695
M
Hundhälsa Hur lång tid tar det tills hunden vaknar om den inte får någon uppvakningsspruta? kan det bli problem vid uppvaknandet:confused: Var...
Svar
2
· Visningar
1 152
Hundhälsa Nu är det gamlingens tur att ha problem.. För någon vecka sedan lekte hundarna i rastgården som vanligt. Plötsligt pep Zala till och...
Svar
11
· Visningar
9 488
Senast: Red_Chili
·
T
Hundhälsa Är det någon som har bra koll på hur långt en valp/unghund kan gå, promenad alltså.. Dom ska ju inte motioneras före ett års ålder vad...
Svar
5
· Visningar
8 105
Senast: Tingen och Lina
·
V
Hundhälsa Nu behöver jag eran hjälp här, kära bukefalister:) Har en rottis hane på 11månader, som för drygt en månad sedan fick ett sk...
Svar
10
· Visningar
2 241
Hundhälsa Varför får många äldre hundar fettknutor? Vår labbe var fullkomligt full av dem de sista åren och vad jag har förstått är det särskilt...
Svar
16
· Visningar
20 624
Senast: lady_vip
·
H
Hundhälsa Har en liten vove på 6 månader som idag kräktes två gånger och i den ena spyan var det som två svarta maskar som rörde sig,såg ut som...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: HBB
·
Hundhälsa Min vovve är halt. :( Sedan i förrgår kväll stapplar han omkring och om han sitter håller han upp ena frambenet hela tiden. Jag har...
Svar
16
· Visningar
2 698
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Jag tittade på detta och de hade tagit in en hyfsat mager hund som vart vanvårdad. Sedan gör de ju ett test för att se hur hunden...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp