Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Kom på att jag hade fler frågor att komma med. Vilken är den stora skillnaden mellan barock och den vanliga dressyren? Nu menar jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 795
Senast: Polly_Mulle
·
Z
Ridning Det här är en gammal diskussion som varit uppe några gånger. :) Läste Oliveiras bok (Reflections of equestrian art) i helgen på...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
9 696
Senast: Ewa
·
M
Ridning Här är lite bilder på när jag rider Tiffany. Jag rider henne typ akademiskt mot engelskt eftersom ägaren rider engelskt och jag...
Svar
14
· Visningar
1 652
Senast: NobleArt
·
Ridning Training and ridning the barrockhorses part 1 heter den. Den visar hur man börjar med barrockhästen. Vi ser Olivero Nuno (osäker på...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 161
Senast: Kassiopeja
·
Ridning Var det någon mer än jag som inte hade en tanke på logiskt tänkande när man red innan ni började med AR?? min tanke var ju då också att...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 084
Senast: emindy
·
A
Ridning Hejsan, Jag har precis haft en liten utredning på min häst (tack vare er på bukefalos som tipsade mig om en equiterapeut :banana:)...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: evis
·
Ridning Kom aldrig riktig underfun med vad ni eg tyckte och nu hade det suttit fint med ett svar då jag har samma "problem" med nästa lilla häst...
Svar
11
· Visningar
1 568
S
Ridning Kommer ni ihåg alla diskussioner och frågor som jag och andra kommit in på om min lilla häst när det gäller tränsbett? En liten...
Svar
11
· Visningar
1 222
Senast: Spider84
·
Ridning Jag tänkte utbilda min valack med ett sidepull & har hittat 2 stycken som passar min plånbok på B**jes frågan är, vilket skall jag...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: Spirit
·
A
Ridning Med tanke på de diskussioner om stångbett som varit här, och med tanke på hur vårdslöst många använder stångbettet vill jag rekommendera...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: arnac
·
Ridning jag är en novis inom detta området, så ni får ha överseende om jag säger nåt klantigt :crazy: *Jag undrar hur man kan se på en...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: Spirit
·
A
Ridning Efterlyser härmed åsikter om spöets vara eller icke vara. Själv är jag en idiot som inte på rätt sätt kan hålla reda på ett spö varesig...
Svar
18
· Visningar
1 475
Senast: wennstrom
·
A
Ridning Behöver hjälp med rätt känsla. Tycker det är svårt att veta om min häst bär sig rätt eller bara går långsamt när jag försöker "samla"...
Svar
11
· Visningar
1 444
Senast: aker
·
Ridning Har nyligen upptäckt artikelserien om AR i Stall magasinet av Katrin W. Har än så länge bara läst den sista, nr 3 där det handlar om...
Svar
14
· Visningar
1 660
Senast: tottenham
·
E
Ridning Hej, är inte riktigt säker på var jag skulle lägga den här tråden, men jag skriver här för ni barockare brukar ha så bra idéer om...
Svar
3
· Visningar
1 089
Ridning denna tråd ligger även på hästutrustning. söker en bra barocksadel som inte kostar mer än tiotusen:- hade sett några finfina på en...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 450
Senast: Annelieb
·
P
Ridning jag har en liten pålleplutt som är mycket stel, stressad och mycket rädd om sej. just nu går det mesta arbetet ut på att försöka ha...
Svar
11
· Visningar
1 244
Senast: evis
·
M
Ridning :)undrar om det finns bra instruktörer för barn? då språket har en förmåga att bli lite väl akademiskt kan det vara svårt att...
Svar
17
· Visningar
1 499
Senast: morbullan
·
Ridning I dag har jag och Tristan varit ute i nästan två timmar. Började med att braka rätt ut i skogen i jakt på en framkomlig väg som går från...
2
Svar
27
· Visningar
2 521
Senast: Spider84
·
C
Ridning Hur gör man för att jobba en häst i rätt form från marken? Tacksam för svar!
Svar
0
· Visningar
971
Senast: coloredtromb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp