Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

W
Träning Jag har mitt lilla varmblods sto på 9 år, hon är knappt riden eller något innan ja köpte henne och jag jobbar med henne dagligen så gott...
Svar
6
· Visningar
823
Senast: Wild_child__
·
S
Träning Säkert en tråd som varit uppe massa gånger förut men jag testar ändå. Är nyfiken på hur mycket tid ni ägnar i stallet/med hästen varje...
2
Svar
30
· Visningar
2 802
Senast: _mikaela_
·
Z
Träning Om inte din häst går in frivilligt i transporten, hur gör ni då? Har ni något knep att dela med er av?
Svar
9
· Visningar
989
Senast: Zandora
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 106
Senast: Appetax
·
K
Träning Vi har en häst i stallet som jag emellanåt brukar ta in. Han är riktigt ranghög, har knappt nå respekt för folk eller andra hästar och...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Yrja
·
Träning Behöver lite tips om hur jag ska få min häst att rusa mindre när vi rider ut (i både trav och galopp) Alltså, han sticker inte iväg i...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Youmeoh
·
C
Träning Hej! Ja å en kompis hade tänk att köpa oss en häst:bump: så ja skulle nu vilja veta hur mycke de kostar i månaden att ha...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 520
Senast: Wild_child__
·
T
Träning jupp, dags att bekänna det hela, eller vad man nu säger, har so msagt en väldigt tittig & för tillfället het ponny, skulle igår ut &...
Svar
4
· Visningar
1 022
Senast: FTW
·
S
Träning Jag beräknar att en häst i full tävlingskondition kräver ca 2-3 h per dag för att man skall hinna med alla bestyr (inkl att man behöver...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: Sara-Ida
·
Träning Vad har ni för avramlingsstatistik? Alltså hur många gånger har ni ramlat av på hur lång tid? :angel: Ni kanske till och med har nåt...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 012
Senast: trazel
·
N
Träning Hej! Behöver hjälp med träningstips och inspiration för att träna ryggmusklerna på hästen. De sk "fläskfileerna" längs ryggraden behöver...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: loch
·
O
Träning Ja, det var själva frågan det...;) MVH Okeanos
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Okeanos
·
A
Träning Wilda (född 20 juli 2006) har länge varit väldigt busig och aggressiv när man lett henne men är nu väldigt duktig och går att leda på...
Svar
4
· Visningar
685
Senast: saila
·
T
Träning Som många utav er säkert vet så har jag ju haft en hel del problem med min fjording och nu har jag ju blivit ordentligt rädd. Har...
2
Svar
32
· Visningar
2 597
Senast: Lantlolla
·
G
Träning Vet inte riktigt om jag ser det här som ett problem, men skulle vara kul att höra lite funderingar/åsikter om det. Jag har ett...
Svar
1
· Visningar
741
E
Träning Hej! Min häst biter fast i bettet som fan. Såklart är detta jätte drygt och det finns typ inget som går att göra så att hon ska släppa...
2
Svar
24
· Visningar
1 713
Senast: emgard98
·
D
Träning Att rida 4 år låter inte så mycket, MEN...att rida på te.x foderhäst med eller utan instruktör i 4 år är, tycker jag, lika mycket värt...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 513
Senast: shampiz
·
Z
Träning Var så himla längesen ja kunde alla dessa ord som "öppna och slutna" osv... :confused: någon som kan förklara vad man gör då?! :D...
Svar
3
· Visningar
1 837
Senast: hillevie
·
P
Träning Pratade med en P.R.E uppfodare haromdagen som pastod att P.R.E:n ar annorlunda att rida in an andra hastar. Gick inte alls att jamfora...
Svar
5
· Visningar
1 308
Senast: PeRosa
·
G
Träning Har börjat inridning/grundutbildning av en 3årig nordsvensk.. Problemet är i longeringen!:angel: Hon förstår inte det här att hon...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: guppyy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp