Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ja, vad är det för hästsläp egentligen? Hittar ingen info på nätet, bara om deras båtvagnar och vanliga småsläp. Har ett...
Svar
12
· Visningar
4 551
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Hej! Begagnatmarknaden för den sadel jag är ute efter är väldigt liten i Sverige. Har hittat en prisvärd sadel i USA. Är det någon...
2
Svar
27
· Visningar
3 756
Senast: sthu
·
Utrustning Ska hämta min nya häst första veckan i januari och det lär ju vara rätt kallt då. Är ju ett tag kvar men jag gillar att planera i tid ;)...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Jag är nyfiken, då jag sett att vissa har spån i sina transporter. Varför? Är det för att suga upp eventuellt kiss eller är det någon...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 372
Utrustning Hej! Vad har ni för ridstövlar? Jag funderar på att köpa mina allra första ridstövlar. Rider på ridskola 2 gånger i veckan + har...
Svar
5
· Visningar
3 325
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Nu vill jag att alla ska ta en funderare och ta fram sin allra bästa kreativa sida :confused: Har du gjort ett eget pannband till din...
Svar
2
· Visningar
2 180
Senast: carriemma
·
Utrustning Hej, undrar om någon här har varit med om något liknande. Köpte en ny Subaru Outback 2010, då vi verkligen ville ha en bra dragbil och...
Svar
10
· Visningar
17 623
Senast: HannaZ
·
Utrustning Vad tycker ni om JR's dressyrsadlar? Har hittat en fin till bra pris, men har ingen erfarenhet av dem.
Svar
0
· Visningar
1 201
Senast: WBanna
·
Utrustning Tänkte beställa ett Back on track täcke till russet. Vet dock inte om jag ska välja fleece eller nättäcket? Vad har ni? och varför blev...
2
Svar
25
· Visningar
5 170
Utrustning Jag behöver varmare skor att rida i. Jag har redan varma skor att ha i stallet, har varma vinterkängor, mellanvarma och vattentåliga så...
Svar
3
· Visningar
1 761
Senast: Buck
·
Utrustning som rubriken lyder, hur ställer ni det? har ni det framför hästen? fäst i frambommen i den tomma spiltan? fäst i bakbommen i den...
Svar
7
· Visningar
6 964
Senast: Buck
·
Utrustning Några tips på sadel som kan tänkas passa på en väldigt kortryggad arab? Hon har rak, kort rygg, är lite överbyggd i skrivande stund...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: caballus
·
Utrustning Jag har köpt två par nya boots nu på ett halvår. Då horseguards som i princip gått sönder första gången jag använt dem. Först hade...
Svar
6
· Visningar
973
Utrustning Har fått för mig att det vore bra för att slippa skav på bogarna men finns det? Vill gärna ha tips på vilka som har i så fall :)
Svar
9
· Visningar
1 519
Senast: mackan
·
Utrustning Jag har letat och letat men det verkar totalt omöjligt att hitta :mad: Jag har väldigt små händer och därtill korta fingrar, så jag får...
Svar
10
· Visningar
1 493
Utrustning Jag tänkte passa på att köpa boots nu på mässan i Globen i helgen. Frågan är nu hur man ska veta vilken storlek som passar? Min häst...
Svar
6
· Visningar
6 623
Senast: gylle
·
Utrustning Är på jakt efter ett bra ylletäcke till min häst. Tycker det är svårt att hitta ett som sitter riktigt bra. Min häst är ganska så bred...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: ameo
·
Utrustning Varför finns inte det? Vill ha en tröja till min islänning. En tröja som går över bröstet eftersom bröstet/ under halsen ska rakas...
Svar
9
· Visningar
1 583
Senast: quigley
·
Utrustning Min medryttarhäst har två olika bett som vi får byta fram och tillbaka mellan. Anledningen till det är att hans ägare tycker att han...
Svar
0
· Visningar
515
Utrustning Jag har letat sadel i över ett halvår nu till min häst utan någon större framgång. Därför har jag till min egen stora förtvivlan börjat...
2
Svar
20
· Visningar
3 331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp