Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Jag har alldeles nyss börjat äta kyckling igen efter några års uppehåll. Nu vill jag ha tips på enkla goda recept (läs: typ kyckling i...
Svar
12
· Visningar
1 956
Senast: _FiA_
·
Tjatter Surfade runt på Youtube idag i brist på bättre och hittade SmashTV. Ett gäng grabbar som besöker övergivna platser, gärna på nätterna...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Poxz
·
Tjatter Jag går snart under om jag måste sitta hemma en helg till med min öldrickande sambo och se På Spåret/Tosh.0/South Park/Family Guy/TV...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
20 676
Senast: REIN
·
Tjatter Skuttar in från Ungdom då det känns som att den här sortens tråd eventuellt passar bättre här...
Svar
14
· Visningar
2 049
Tjatter Den här tråden handlar alltså om makeovers. Det behöver inte vara stora dramatiska förändringar utan det kan vara en ny frisyr, ny...
Svar
9
· Visningar
3 170
Senast: MM
·
Tjatter Bara det att ... Ja, vad då? I de inledande stadierna av en relation, då det är osäkert huruvida det överhuvudtaget blir någon...
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: martha
·
Tjatter Nån som behöver en kontorsslampa? http://www.ikea.com/se/sv/search/?query=kontorslampa :D
Svar
9
· Visningar
4 823
Senast: Rosett
·
Tjatter Eftersom den inte publicerats i en vetenskaplig tidskrift än så hoppas jag att moderator står ut med länkningen till författarens sida...
Svar
8
· Visningar
1 332
Senast: Korven
·
Tjatter De flesta skulle nog inte vilja leva för evigt, så vi kan ju säga att det finns ett sätt att checka ut på. Typ som vampyrer, en träpåle...
2
Svar
23
· Visningar
2 646
Senast: spirulina
·
Tjatter som ni da inte kan misslyckas med. Vad skulle du valja?:)
2
Svar
27
· Visningar
2 818
Tjatter Om ni skulle åka på en veckas solsemester i vinter, skulle ni åka i början av november eller mitten av januari? Samma resmål och samma...
Svar
10
· Visningar
933
Senast: escodobe
·
Tjatter http://wtfevolution.tumblr.com/ ;)
Svar
7
· Visningar
1 147
Senast: hier
·
Tjatter Kan inte hitta något på google, bara en bild som inte går att klicka sig vidare på. Så, kära kloka bukefalister. Vad är detta för något...
Svar
15
· Visningar
3 849
Senast: honung
·
Tjatter För ganska längesen var det en användare som skapade en "öppen" spellista på Spotify där bukefalisterna kunde lägga till sina...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: fridaren
·
Tjatter Vad är detta för fågel som låter? https://www.facebook.com/photo.php?v=10151599976456158&set=vb.632056157&type=2&theater
Svar
16
· Visningar
5 725
Tjatter Vi är ju alla vuxna här så nu är det kanske läge att fundera på hur ni var som barn? Vad pysslade ni med när ni inte sov?:D Var ni ett...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 656
Senast: nickan1
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Sasse Myrten Paddington Pegasus Hedinn Ottilia Shaggy bumpo Con Kokkorn Breaktown...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
21 894
Senast: Hedinn
·
Tjatter En kompis och jag tänkte åka på en badutflykt imorgon men det vore trevligt om badet även låg nära någon mysig stad/by som man kan...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: Modest
·
Tjatter Tänkte att vi skulle köra en liten lek. Posta minst 2 bilder på dig själv och så får en person svara vilken kändis den är lik, gärna med...
Svar
8
· Visningar
3 221
Senast: SweetBriar
·
Tjatter ja tack, nej tack? låt oss förgylla de butiksanställdas arbetsmiljö med lite annorlunda svar. golit tar första serven. Nej tack...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 555
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp