Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Hur är ni när det kommer till sysslolöshet? Alltid nåt projekt på gång? Blir ni rastlösa av inte ha något att göra någon dag? Om man...
Svar
19
· Visningar
1 862
Senast: Mabuse
·
Tjatter Hollywoodskådespelare alltså. Jag har verkligen funderat länge på hur det arbetslivet ser ut. Jobbar de dag och natt i två månaders...
Svar
2
· Visningar
1 287
Senast: Viilda
·
Tjatter -Då ska vi se vad ni har på brickan då :). 2,4,8,16 det blir 32 koppar kaffe :eek: -:rage:......... -Ska ni betala med kort...
Svar
7
· Visningar
1 440
Senast: smedsussie
·
  • Låst
Tjatter Obs! Det går att anmäla sig till leken fram till lördag kl 13! Häng på! Sookie Stackhouse och henne vänner i Bon Temps, Louisiana har...
25 26 27
Svar
535
· Visningar
24 147
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Tidigare i år lade min systerdotter Maja, med hjälp av syrran, in en bild på Danny Saucedos facebooksida där hon visade upp en...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 173
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Ny tråd..... Jag har beställt ett kollegieblock och två temuggar med foto på som födelsedagspresent till sambon. Blocket och ena...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Rie
·
Tjatter Så mycket roligt/intressanta trådar det har funnits - och finns. Jag gick in på mitt eget nick och har läst i de olika trådarna jag har...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
17 907
Senast: morgaine
·
Tjatter Är det någon som vet om Henrik har en bror? Bara av ren och skär nyfikenhet, jag kan inte hitta något på nätet så jag tänker att ni...
Svar
1
· Visningar
3 647
Senast: Widerberg
·
  • Låst
Tjatter Jag fortsätter med den 28:e tråden för Värdelöst Vetande här så skriv så det glöder om Ert tangentbord nu. :D
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
107 492
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vi var ju ett gäng som försökte få till en träff för ett tag sedan och jag försöker fortfarande utöka min umgängeskrets här i stan :)...
2
Svar
27
· Visningar
2 614
Senast: trassel
·
  • Låst
Tjatter REGLER - LL bestämmer, men förslag och frågor är naturligtvis välkomna. - Vid två missade röstningar riskerar man att kickas från...
19 20 21
Svar
411
· Visningar
19 016
Senast: Paddington
·
Tjatter Är det verkligen ingen svensk kanal som sänder från Falsterbo i år? Var inne på ridsportförbundets sida och där står endast en sändning...
Svar
10
· Visningar
1 641
Senast: Fiorano
·
Tjatter Det här klippet lär bli legendariskt - rena rama turen att ingen olycka inträffade. Nu är det bara oerhört komiskt! :D Tant med...
Svar
4
· Visningar
1 942
Senast: hvala
·
Tjatter Ja, det är jag igen som har fritidsproblem ;) Alla kompisar är bortresta men jag är i stan i en vecka till... någon som vill ses och...
Svar
14
· Visningar
1 250
Senast: Anna
·
Tjatter Hur man byter glödlampa på en nyare bil - 1 byter glödlampan och postar på fb att den blivit utbytt. 14 som delar liknande...
Svar
0
· Visningar
728
Senast: martha
·
Tjatter Rockpile-versionen Dave Edmunds spelar i Sandhem (500 invånaren, Västergötland, Jönköpings län). Vad gör Nick Lowe? Skriver han...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: golit
·
Tjatter Min sömn är det ju lite si och så med och den har givit mina närmaste lite goda skratt då och då. Hur sover ni? Jag sover med...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 894
Senast: fryckan
·
Tjatter Har ni sett något liknande!!!??? Den var stor, ca 15 cm.
2
Svar
27
· Visningar
3 759
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Idag hölls presskonferensen som avslöjar årets Sommar-pratare! Här är listan...
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: Anna
·
Tjatter Ja, inte människa naturligtvis utan äckliga svarta skalbaggar som trivs i gamla hus med trägolv... Jag gillar inte att döda dem, men...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp