Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Inleder den nya tråden med Nickelback - When We Stand Together.
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
101 928
Senast: aiquen
·
Tjatter Till denna klänningen, men ska ju såklart använda skorna efter det också...
Svar
8
· Visningar
1 504
Senast: lisa412
·
Tjatter hej! vi skall fira midsommaren tillsammans med släkten. Vi är mest vuxna och några ca 12 åriga barn. Om det är fint väder och vi...
Svar
14
· Visningar
5 054
Senast: Poisonous
·
Tjatter Såg en tråd på senior (eller om det var förälder) som handlade om barns kräsenhet och kom att tänka på mig själv... Har aldrig förut...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 213
Senast: MiniLi
·
Tjatter aka. tråd som skapas på en lördagskväll när ts sitter hemma själv och är oerhört uttråkad.:D Förste som gissar rätt får skriva in...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 169
Senast: kvandi
·
Tjatter I panik.... igen! Har bokat färgning i morgon bitti och har ingen aning om hur jag vill ha det! Dags att börja fundera och kanske få...
Svar
4
· Visningar
1 204
Tjatter ... kall kokt nypotatis, kruksallad, vattenmelon och fetaost? Blir det märkligt/äckligt på något vis? Tänkte servera det med...
Svar
17
· Visningar
1 583
Senast: millan10
·
Tjatter Hur ska man göra för att de inte ska bli fulla med svart äcklig sörja :wtf: Eller är det bara våra? :o
Svar
12
· Visningar
2 127
Senast: SaraXX
·
Tjatter ...som tycker att prinsessan M:s blivande make ser osympatisk ut? En åsikt helt utan bakgrundsfakta... :angel:
5 6 7
Svar
136
· Visningar
17 501
Senast: imzork
·
Tjatter i positiv bemärkelse - vad ger er det? Langa in låtar, videoklipp etc. och sprid era gåshudare!:D Min är Macklemore-Wing$:love...
Svar
16
· Visningar
1 411
Senast: Isituss
·
Tjatter ...undersökning: Hur många här på Buke är det som INTE har någon TV? Själv skulle jag tycka att det vore väldigt tomt att inte ha...
2
Svar
33
· Visningar
3 448
Tjatter Jag försökte få svar via fb men det gick sisådär, google/youtube var inga vänner i detta fallet. introt är ganska långt och börjar...
Svar
14
· Visningar
1 440
Senast: GotAsecret
·
Tjatter Ja så kan det väl bli ibland. Nåt totalt oplanerat misstag som blev riktigt bra? För mig blev det idag ett lucky shot (pun intended) som...
Svar
0
· Visningar
1 198
Senast: Ninnurur
·
Tjatter :love: Bara två dagar kvar, yippieee! Vilka ska dit? Vad är det viktigaste att packa till en rockfestival? Jag har städat ur...
Svar
17
· Visningar
2 416
Senast: Popcorn
·
Tjatter Har ni några såna? Jag har en stepup-bräda, den är bra att ha grejer på. :D
2
Svar
33
· Visningar
5 464
Senast: Enya
·
Tjatter ...eller är jag sjåpig? Var på easy-line, cirkelträning på gymmet för en stund sen. Före mig så var det en man som svettades YMNIGT...
2
Svar
22
· Visningar
3 523
Senast: golit
·
Tjatter Jag är hos mamma och har käkat en dansk maträtt (koldskål, mycket gott) och jag blev som vanligt lite mobbad för att jag inte vill bo i...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
23 059
  • Låst
Tjatter Självklart ska vi ha en ny bildtråd på oss fantastiskt fina bukare! :) Börjar med en bild på mig själv. Första gången jag har...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
234 550
Senast: MM
·
  • Låst
Tjatter Tänkte starta en ny tråd i stil med "irriterad på" och "glad för" trådarna, men som istället ämnas belysa vad alla bukare hittar på just...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
89 562
Senast: Lightzone
·
Tjatter Jag hittade ett blogginlägg som jag kände mig tvungen att dela. Fantastiskt, att Unisex är så enkelt egentligen...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 346
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp