Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Har tre st hela kanonbra arbetsjackor men dragkedjan har pajat. Inser min egen begräsning inom syområdet och ska lämna in dom hos någon...
Svar
2
· Visningar
2 668
Senast: Andorra
·
Fritid Blir mer och mer irriterad på de skyhöga ostpriserna. Kom plötsligt på att mina morföräldrar (som visserligen varit mejerister) när de...
2
Svar
20
· Visningar
19 046
Senast: vinternoll
·
C
Fritid Hej! Jag är sjukskriven och är i behov av sysselsättning på dagarna så jag skulle vilja pyssla. Vill ha massor med tips på vad man kan...
2
Svar
25
· Visningar
5 416
Senast: scubadiver
·
Fritid Hittade för några år sedan en fantastiskt fin stjärna (julgransprydnad) gjord av rocaillepärlor på en julmarknad. Mäter 5 cm från udd...
Svar
2
· Visningar
1 574
Senast: Ludd
·
S
Fritid Någon mer än jag som köpt det? Vad tycks? Jag har haft det i en vecka och har iallafall inte lessnat än :D Det är kul för man får göra...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 240
Senast: mysboll
·
S
  • Låst
Fritid Nu är det så att jag spelar Arvet från rosemond hill men fastnar mellan tävling två och tre hur kommer man till tredje, är det ngn ängel...
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Snurrfian
·
Fritid Har tre trähjärtan ca 14 cm höga som jag målat antik vita. Tänkte hänga upp dem på oliak ställen och nu vill jag ha tips på vackra ord...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: kirin
·
Fritid Vi har fått in möss,minst 2-3 stycken (som vi sett samtidigt,men det är säkert massa fler) har vi inne iallafall,och vi får inte bort...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: wtf
·
Fritid Vet inte riktigt vart jag ska lägga tråden, men jag provar här. Är det någon som testat såna där elektriska musskrämmare som man...
2
Svar
27
· Visningar
5 501
Senast: Prosit
·
Fritid Håller på att rusta upp en gunghäst, men behöver tagel till man och svans, vart kan man få tag på det? Kan man köpa det av slakterier...
2
Svar
25
· Visningar
7 204
Senast: jerseyko
·
Fritid Fick en xbox 360 i födelsedagspresent av min man i varas, väldigt trevligt. Men nu skulle jag behöva lite tips om bra spel! Köpte...
Svar
12
· Visningar
1 182
Senast: Shenzi
·
Fritid Vet inte vart jag skulle lägga tråden, så den fick hamna här. På torsdag ska jag ta med mig fika till skolan och bjuda då vi har...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Got2Be
·
Sy!
Fritid Inatt drömde jag om världens snyggaste tshirt. Så nu tänkte jag försöka sy den (för det är ingen som jag sett i affär, utan bara i min...
Svar
4
· Visningar
916
Senast: MittNyaJag
·
Fritid Har haft sån där lite tjockare vit dubbelhäftande tejp(list),och själva klistret är helt lönlöst att få bort..Det sitter på handfatet på...
Svar
9
· Visningar
17 016
Senast: ainasoja
·
Fritid Jag har fått tips om att det ska vara bra att koka ur vattenkokaren med lite ättika för att bli av med kalkavlagringar i botten...
Svar
5
· Visningar
3 383
F
Fritid Hejsan! Jag ska snart börja julpyssla. Jag vet att jag är tidigt ute men jag tycker att det är så otroligt roligt så jag vill börja i...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: fall_out_girl
·
Fritid Det här halsbandet knöt jag igår: Tycker själv att det blev rätt lyckat...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Nelly_Muffin
·
M
Fritid Har kommit igång med virkningen igen. Eftersom jag egentligen inte kan virka håller jag mig till amigurumis, då räcker det med fasta...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: MataHari
·
K
Fritid Jag blir galen! nu har det lucktat pecka ur min toa i ca 2 veckor, det luktar inte bajs eller kiss otan nått annat odrägligt...:eek...
Svar
5
· Visningar
1 685
Senast: movi
·
Fritid Jag behöver hjälp. Barnen ska få tv-spel i julklapp men jag känner mig helt lost i den djungeln. Varken jag eller mina syskon har haft...
2
Svar
27
· Visningar
6 032
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp