Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mitt hår är SÅ torrt :arghh: Skulle behöva ge det en dunderkur med hårinpackning. Vilken hårinpackning rekommenderar ni? Håret är ofärgat.
Svar
7
· Visningar
896
Senast: Kratus
·
Mat Nu är vi här igen, i köket. En jävla soppa. Tacknämligt nog ibland! :) Frankt till saken: Hur tillreder ni er gröna ärtsoppa? Det är...
Svar
19
· Visningar
876
Senast: nejlica
·
Skola & Jobb Min närmaste chef frågade mig igår om jag skulle vara intresserad av att bi "manager", dvs ha en chefsposition i min grupp... vill jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 503
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Nu när jag är sjuk och jobbar hemifrån så märker jag hur jäkla skönt det är att jobba hemifrån. Vakna, promenera hundar, gå in och göra...
Svar
16
· Visningar
1 450
Senast: iNHALE
·
Samhälle I skymundan har regeringen gett minkuppfödarna tillåtelse att återuppta sin uppfödning. Otroligt svagt att man inte tagit vara på...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag stukade/skadade min vänstertumme i somras. Den mycket korta varianten av historien är att min häst tyckte det var lite FÖR kul att...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: Ramona
·
Hemmet ...och då menar jag inte bara ekonomisk, utan känslan av vad som skulle vara rimligt att lägga på EN möbel. (tänk säng, soffa).
2 3
Svar
59
· Visningar
2 686
Senast: Raderad medlem 142449
·
Mat Hur mycket far maten kosta? Hur mycket dyrare blir det hos er att kopa lokalt an att kopa morotterna fran "langtbortistan"? Jag har...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 440
Senast: Lingon
·
Hemmet Jag äter ganska ofta lök. Det ingår i väldigt mycket av min matlagning. Men varje gång jag tar en lök från skålen i köket svär jag lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 860
Senast: ylvali2
·
Relationer Många diskussioner här brukar ju handla om hästlivet i relation till en partner, men hur funkar kompisrelationer för er som ”lever...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 076
Senast: emma-vsm
·
Kropp & Själ Jag har en lägre tid haft ont i vad jag tror är hjärtat. När jag sökte specifikt för att jag hade ont i hjärtat och tungt att andas för...
2
Svar
26
· Visningar
1 575
Senast: manda
·
Skola & Jobb Finns det någon mall för utformningen av en ansökan om personligt lönetillägg? Har googlat men inte hittat. Vad ska/bör ingå?
Svar
0
· Visningar
364
Senast: tott
·
Svar
2 006
· Visningar
75 009
Senast: Mia_R
·
Mat Vad har ni av köksmaskiner? Vad använder ni? Vad kan ni inte vara utan? Min "stavmixer extra allt" faller sakta men säkert sönder och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 225
Senast: warg
·
Samhälle Nä men på riktigt håller verkligen med om att det är skevt och speciellt med vissa sociala medier plattformar (nämner inga namn :angel:)...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
4 511
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Hur många dagar får man vara sjuk nu utan att uppvisa läkarintyg för arbetsgivaren? Jag vet att det varit förlängt från vanliga veckan...
Svar
4
· Visningar
464
IT & mobiler Hej! På min mobil (Iphone) har jag ett Minecraftspel. Har fått ett problem att när jag ska ”titta upp” blir det att jag tittar ner...
Svar
1
· Visningar
287
Senast: Elo
·
Fritid Hej! Jag behöver börja lära mig mer om kartor och använda mig mer av dom vid hund träning framöver när jag är ute i skogarna och...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: FrDrake
·
Fritid Öppningsdags! Det var tur jag hade något att se fram emot... det var 14,3 grader i kontoret när jag klev upp :cautious:
51 52 53
Svar
1 047
· Visningar
50 700
Senast: Emtherlia
·
Skola & Jobb Är det någon som läst kreativt skrivande eller litteraturvetenskap med inriktning kreativt skrivande? Gärna på distans. Jag funderar på...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Brassneck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp