Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Som rubriken säger: Vad ska jag använda på mitt torra ansikte som inte gör mina fina vita kuddar alldeles pissgula?:meh: Gillar annars...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 465
Senast: Kratus
·
Hemmet Det bästa med vintern enligt mig är att man får ta fram det fluffiga täcket, men mitt nuvarande täcke (duntäcke) har långsamt blivit...
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Nu jävlar! På onsdag ska jag väga mig första gången på ca 2 år och sen ska siffran som syns på vågen minska. Jag vill inte följa nåt...
Svar
8
· Visningar
966
Senast: tott
·
Mat Jag råkar ha en påse oumph och en burk smetana hemma. Tyvärr har jag ingen aning om vad jag ska göra med dessa. Någon som har förslag?
Svar
10
· Visningar
589
Senast: Wille
·
Hemmet Om ett hus, 3 rum o kök, 70 kvm, ska inredas för att bo modernt för en ung person? Hur ska en tänka? Stil? Vad används rumsligt...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 888
IT & mobiler Ibland vill jag bara vara mobilfri och lyssna på musik. Jag har därför en mp3 men undrar om det finns mp3 med Bluetooth funktion? Har...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Har en soffa där sittkuddarna är väldigt slitna och letar därför överdrag till dem. Kuddarna är lösa så jag har tänkt något liknande att...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Badtz Maru
·
Samhälle I området där vi bor förekommer det att folk folkbokförd sig på en adress de inte bor på för att barnen ska få gå i skolan på området...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 570
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som kan bolla, ge råd eller vad som helst? Vill säga upp mig från mitt jobb eftersom jag vantrivs något fruktansvärt. Kort sagt...
Svar
15
· Visningar
1 540
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
35 997
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag behöver flytta sms från min gamla telefon till den nya. Hittar inget sätt att spara dem på simkortet. Laddade ner appen sms backup...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: NilHe
·
Samhälle Senario: Familj 4 personer. Person 1 får positivt på snabbtest via sitt jobb måndag 3/1. Hela familjen gör snabbtest hemma och det visar...
Svar
13
· Visningar
1 205
Senast: fejt
·
Mat Vi behövde en ny tråd :) Vegfärssås och spagetti till lunch och färdigmat till middag, är ruggigt lat just nu... (aioli till ofc)
100 101 102
Svar
2 029
· Visningar
92 351
Senast: pepp
·
Relationer Har haft lite otur när jag träffat killar, eller är kanske fel på mig. Då killar oftast tappar intresset och vill inte ses mer än några...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 862
Senast: Myzan87
·
Tjatter Sambon skaffade sig en elbil för drygt 1 år sedan. Han missade med släpvikter och körkort och får inte dra sin egen bil med släp, varpå...
41 42 43
Svar
850
· Visningar
30 929
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Om jag har en vägg som är 300 cm lång och vill hänga gardiner så att hela väggen täcks, hur lång ska de takfästa gardinskenorna vara...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: Araminta
·
  • Låst
Samhälle Alltså, jag tittar på hur smittspridningen ser ut just nu, och drar slutsatser om att eftersom det ökar här, så är det högst troligt att...
99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
82 358
Senast: Mineur
·
Samhälle Hej! Har ansökt om lånelöfte för köp av bostadsrätt och fått det beviljat. På lånelöftet står det "max månadskostnad/driftkostnad...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: tornblomma
·
UPS
Kläder & Bli fin Jag ska få en leverans med UPS (vilket stör mig för jag valde Bring när jag beställde, av en anledning men fick det ändrat bara sådär)...
Svar
4
· Visningar
650
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Hej Bullen, Jag har ett problem - eller ja, två problem i form av personer. Mina två chefer är bakom flötet. Den ena är en omplacering...
Svar
14
· Visningar
2 011
Senast: Photografen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp