Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag bytte lösenord och nu kommer jag inte in längre. Det kommer upp nåt om " Godkänn din inloggning på en annan telefon eller dator" och...
Svar
3
· Visningar
303
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 884
Senast: Luff
·
Trädgård & Växter Förra våren sådde jag jordgubbar i en stor kruka, Någon sorts ampeljordgubbar skulle det vara. Först stod den inne, sedan strax före...
Svar
17
· Visningar
927
Senast: kamomillo
·
Hemmet Ännu en köpa hus tråd, jaaa vad kul tänker alla. Har tittat på ett hus som ser helt okej ut. Börjar bli dags renovera typ allt men om...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
17 008
Senast: Pudlan
·
Hemmet Vi gjorde precis en radonmätning i huset. 240 Bq/kvm i årsmedeltal. Gränsvärdet är 200. Att radon kan ge lungcancer är jag helt på...
2
Svar
20
· Visningar
2 272
Senast: Inte_Ung
·
Mat Hej! Jag har järnbristanemi. För inte så länge sedan fick jag järn i dropp. Jag tror dock jag behöver ändra min kost. Behöver tips på...
2
Svar
20
· Visningar
1 871
Senast: Pudlan
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 598
Senast: Bapelsin
·
Juridik & Ekonomi Kollade upp min försäkring... jag tror att jag har tänkt att man är olycksfallsförsäkrad i hemförsäkringen, men så verkar det inte vara...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 898
Senast: Motacilla
·
Juridik & Ekonomi Man kan ju spela på trav med Harry Boy. Är det så att hästar väljs ut helt slumpmässigt då eller väljer de hästar som det är en reell...
Svar
1
· Visningar
1 158
Senast: Seabaz
·
Hemmet Jag har googlat sönder och slut på internet känns det som, men precis som vad avser mitt elbilsgooglande så går jag lite bet på att...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 024
Trädgård & Växter Jag ska grusa en lite större del av trädgården och funderar på vilken typ av grus jag vill ha. Det ska packa sig och ”hålla ihop”, lite...
2
Svar
20
· Visningar
1 318
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag får kalla händer när jag sitter vid datorn, håller på med mobilen som nu eller ligger och läser. Det tips jag fått förut är att ha...
Svar
17
· Visningar
1 157
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Hej, Vi har en ensam tall som står uppe på ett berg. Den ser ut att inte må så bra, med barkskador och många bruna barr. Den är så fin...
Svar
15
· Visningar
1 429
Senast: Huggorm
·
Juridik & Ekonomi Hjäääääälp!! Håller på att brisera här. Betalar ALLTID mina räkningar i tid och har en enda gång fått ett brev från inkassoföretag, höll...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 810
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Funderar på att söka mig till en psykolog. Men vet inte om man ska satsa på en via internet eller irl? Jag har gått hos en barnpsykolog...
Svar
2
· Visningar
632
  • Omröstning
Samhälle Varken jag eller någon av mina vänner har kreditkort. Vilket verkar kunna ställa till det ibland i dagens samhälle. Just nu tar google...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
11 885
Senast: Lobelia
·
Mat Behöver lite hjälp från er vana vegomatlagare! :D Jag och pojkvännen ska iväg på en romantisk weekend (hyra stuga) och ska "ha hand...
2
Svar
39
· Visningar
1 988
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Jag fick ett brev idag som var från en kommun jag inte har någon kontakt men visste att min pappa bor där, så jag trodde han hade dött...
Svar
11
· Visningar
966
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Hur har ni drabbats/hanterat Covid- 19? Jag fick Covid tidigt i våras efter ha levt mer eller mindre över ett och ett halvt år(sjuk...
2
Svar
34
· Visningar
3 028
Senast: Magnum
·
Fordon Vad vill ni alltid ha med er i bilen vintertid? Jag bor i Skåne så oftast har vi inte ens vinterväglag. Men när vi har det så blåser det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 152
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp