Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Ja vilket är det bästa fikastället i Uppsala respektive Stockholm? Helst Uppsala för min del för det är lite närmare :D men Stockholm...
Svar
11
· Visningar
909
IT & mobiler Jag gillar ordsök, alltså den form med en fyrkant fylld med bokstäver där man ska hitta ord. Jag tänkte därför skaffa en sådan app. Men...
Svar
0
· Visningar
241
Fordon Min v70 är inte låst men larmad har jag upptäckt. Jag trycker alltså på låsknappen på dosan. Bilen knäpper till, fäller in speglarna...
Svar
3
· Visningar
470
Senast: Luff
·
  • Omröstning
IT & mobiler Jag och en kollega hade en diskussion om att publicera inlägg/bilder när man är sjuk. Hen tyckte att man skulle hålla sig ifrån sociala...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 401
Senast: Lilla
·
Tjatter Vilket djur tycker du är gulligast om du bortser från dina egna husdjur? Jag är just nu så förtjust i stjärtmesar. De brukar komma...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 601
Relationer Mina föräldrar tilltalar alltid mig med namn. Men jag antar att det inte är helt normalt. så tilltalar era föräldrar er med namn eller...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 900
Senast: Scata
·
Mat Jag skulle göra pokebowl hemma idag. Har snöat in rejält på de man köper på sushirestauranger men det blir apdyrt att äta för ofta. Så...
2
Svar
22
· Visningar
2 238
Trädgård & Växter Tredje året gillt på att försöka skaffa pool kanske 🙈 Eftersom det har varit så mycket problem har vi redan en grop in i trädäcket där...
Svar
0
· Visningar
295
Relationer Var börjar jag ens... Jag bytte jobb för några månader sedan och en av mina närmaste kollegor är en man som jag känner sedan tidigare...
Svar
5
· Visningar
2 619
Senast: iNHALE
·
Juridik & Ekonomi Min f.d. man och jag skilde oss i december och behöver ta tag i bodelningen. Vi är superöverens om allt, inklusive att jag ska behålla...
Svar
15
· Visningar
1 014
Senast: TygerTyger
·
Tjatter Vilka är de bästa områdena där man kan ta sig in till Köpenhamn på (ca) en timme eller mindre? Med kollektivtrafik! Vilka områden bör...
2
Svar
25
· Visningar
1 605
Senast: Huggorm
·
IT & mobiler Har en Samsung S9. Jag tycker att jag börjar få ladda den oftare men den är ju några år gammal. Jag tänkte att på datorn tömmer man...
Svar
1
· Visningar
444
Hemmet Jag har nog haft samma sen 2013 (?) Orkar inte byta. Orkar inte mäta och fålla upp. Orkar inte. Dessutom tycker jag om dem. Eller...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 559
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag skickar i desperation ut en efterlysning på ett sk clamshell/förpackning till en AMD Ryzen cpu/processor som jag behöver skicka...
Svar
2
· Visningar
390
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Någon som vet om man kan bestrida fakturor man redan betalat, för att på pengarna tillbaka? Jag flyttade för 1,5 år sedan in i ett...
Svar
3
· Visningar
664
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Har funderat på en sak nu sen jag gjorde slut med pojkvännen. Jag har fortfarande bra kontakt och varma känsloförlamat min första...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 675
Senast: Eurydome
·
Mat Jag ska köpa ny uppsättning vinglas. Jag har redan vattenglasen i en serie jag tycker om. Däremot tycker jag inte att rödvinsglasen och...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 027
Senast: Gry
·
Kropp & Själ Många människor verkar gilla yoga. Jag har minst två nära vänner som gärna yogar (tränar yoga? gör yoga?). Själv är jag skeptisk. Det...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 329
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Jag ska skriva på för ett nytt jobb på fredag. Allt gott så. Tänkte då att jag efter det tar ett samtal med nuvarande chef och ordnar...
2
Svar
21
· Visningar
2 660
Senast: Vilmeräng
·
Mat På grund av andra trådar blev jag makalöst sugen på mackor, alltså mer än vanligt! :D Har ni någon favoritkombo som inte är sådär...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 093
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp