Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

RCC
Fritid Riding club championships, någon här som spelar? Vore kul med ett bukelag (om det inte redan finns?)! Spelade detta för flera år sedan...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Modest
·
Samhälle Finns det något motsvarande Eniro där jag kan söka fram en persons adress? Vill skicka ett julkort men vet inte mer än personens namn...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Zpunk
·
Hemmet Hej igen! Tack för svar senast! Undrar om ni kan ge mig era bästa tips för städ inom hemmet? Behöver ett enkelt schema o beskrivningar...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 972
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Är det någon som har en aning om vad det här kan vara? Det började som "myggbett" i ringform runt armbågen för ett par dagar sedan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 848
Senast: majola
·
Tjatter Vad är ert konstigaste/ roligaste / mest minnesvärda/ dråpligaste julminne? Tappade tomten bort sig, eller knackade fel tomte på hos...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Motacilla
·
Fritid I min familj har vi numera lagt ned det där med julklappar, men oavsett traditioner eller vad som gäller inom den närmaste familjen kan...
Svar
16
· Visningar
929
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Mat Jag har saknat mattråden och inspiration. Vad äter ni idag? Ikväll gjorde jag dovhjortskav med gräddsås med smörstekta...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
84 487
Trädgård & Växter Köpte en blomma på marketplace (50 spänn, sjukt nöjd!), men vad är det för blomma? Jag vill ha flera, hur får man såna sticklingar...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: BernT
·
Fordon Har ni upptäckt om det finns någon dag där det oftast är det lägsta priset? Såg just en videosnutt från Australien där måndag är den...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ (Eller behöver jag glasögon? :( ) Har märkt att jag måste fota innehållsförteckningar och zooma in bilden för att kunna läsa dem...
Svar
17
· Visningar
1 030
Senast: Rie
·
Skola & Jobb @Snowball Citatet blir nog lite konstigt eftersom tråden var stängd men det kanske duger :) Jag hade aldrig tänkt tanken på att gå...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 532
Senast: Görel
·
Samhälle Diskutera kan man väl göra. Även om jag aldrig verkar lära mig att det inte är lönt på detta forumet. Jag försörjer mig själv OCH mina...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 455
Hemmet Alltså, vi vill få upp vår gamla soffa på övervåningen i vårt hus men vi har så smal och stängd trapp så det saknas knappt max 1 cm...
2
Svar
20
· Visningar
1 307
Senast: cherie
·
IT & mobiler Min mobil har börjat krångla med laddningen. Den tar laddning och batteriet är bra och allt sånt. Men själva laddningen krånglar. Man...
Svar
13
· Visningar
1 518
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag köpte en billig rese-yogamatta på black friday. Tyvärr halkar jag rejält med händerna i nedåtgående hunden, och dessutom var den...
Svar
0
· Visningar
351
Juridik & Ekonomi Är jag korkad som går och suktar efter en jättefin motorcykel för 90.000:-? Ena sidan av mig tänker att det är alldeles för mycket...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 910
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Har ett problem med min mobil, en iPhone X. När den av någon anledning varit avstängd och man sätter igång den igen, hamnar alla sms i...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Bri
·
Kläder & Bli fin Jag vill gravera ett armband med arabiska tecken, tänkte att det inte skulle vara några problem men jag hittar ingen som kan göra det...
Svar
5
· Visningar
524
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Igår satt man på akuten och fick diagnosen njursten allra troligast. Det gör fantastiskt ont men inte så ont att de tyckte att de gör...
2
Svar
20
· Visningar
1 950
Senast: Efwa
·
Mat Kan man köpa Lindt Lindor vita chokladkulor någonstans? På mitt lokala Ica har man Lindor i lösvikt men inte de vita :cry: har googlat...
2
Svar
26
· Visningar
1 708
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp