Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Bäst att förtydliga att detta inte aktuellt i nuläget, men kan bli i framtiden. Jag gillar att ha lite kött på benen, så tänkte ta reda...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
14 368
Senast: hoppsann
·
Mat En sak jag saknar i mitt ensamhushåll är någon typ av rejälare/matigare sallad i kanske 2-4 portioner som tål att göras och sedan håller...
2
Svar
31
· Visningar
5 466
Senast: Fruentimber
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
77 037
Senast: Klara
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon möjlighet att få fram vilket pris en villa sålts för? Booli har inte infon. Kan man som säljare/köpare få det dolt? Är...
2
Svar
21
· Visningar
1 408
Senast: a1agnlju
·
Skola & Jobb Jag söker efter tips på hur jag ska hantera ett gigantiskt problem i relation till mitt jobbsökande. För en tid sedan vad jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 502
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Någon här med enskild firma som använder sig av företagsSwish? Hur fungerar det med detaljerat kvitto/faktura till kunden? Måste det...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: mily
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 436
Senast: QueenLilith
·
Fritid Är det någon som ser direkt vad det här är för djur som lämnat spår i snön? Stort som en liten människohand ungefär.
2
Svar
31
· Visningar
1 998
Senast: Tibialis
·
Mat Igår var vi på en torgmarknad och köpte vin (Frankrike). Försäljaren föreslog att vi skulle lufta vinet och då drog sambon genast...
Svar
5
· Visningar
1 011
Senast: fejko
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 607
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin Är som jag nämnt i någon annan tråd inne i en rensningsfas hemma och har en del fina saker som jag vill bli av med. Jag skänker mycket...
Svar
18
· Visningar
1 537
Senast: YorkWann
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 882
Senast: starcraft
·
  • Låst
Tjatter Jag håller på att baka surdegsbröd och eldar... som vanligt! Det har kommit lite mer snö under natten så det känns lite juligt faktiskt...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
75 756
Senast: Rosett
·
Mat Ja, som rubriken så tydligt säger, vad ska ni äta för festligt och gott på nyårsafton i år?? Jag ser fram emot en massa mumsiga tips...
18 19 20
Svar
394
· Visningar
18 376
Senast: Pudlan
·
Mat Tänkte testa den här spenatsoppan: https://recept.mabra.com/spenatsoppa-52/ Men jag är mer eller mindre hopplös på matlagning, så vad...
2
Svar
31
· Visningar
1 907
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Ska plugga vetenskapsteori och metod nu på vårterminen och sen skriva kandidatuppsats till hösten. Kursen nu på vårtermingen är på 7,5...
Svar
9
· Visningar
752
Senast: Tranan
·
Kläder & Bli fin Jag älskar koftor. Stora och små, tunna och tjocka. Men jag ska erkänna att jag varit en slav under lågprissortiment vilket innebär att...
2
Svar
30
· Visningar
3 130
Senast: Tranan
·
Relationer Jag kom på en sak när jag stod och borstade tänderna och har ingen att bolla det med precis just nu så jag bollar det med er. I vilken...
2
Svar
28
· Visningar
2 883
Senast: Lobelia
·
Mat Mamma och några till kommer ihåg en förpackning med en gubbe med sydväst. De tror att det är en halstablettsförpackning, alternativt...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Amanda_F
·
Skola & Jobb Ska jag fylla i att jag varit närvarande helgdagar och då få aktivitetsstöd för dessa dagar eller ska jag inte fylla i närvaro för...
Svar
17
· Visningar
3 039
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp