Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Jag har bråkat med arbetsförmedlingen i över en månad för att kunna söka reseersättning för min resor till och från min praktik. Det har...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: Wille
·
Trädgård & Växter Skogssällskapet har utsett landets knasigaste träd. Ett helt gäng helt underbara bilder :):love...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Har precis samlat mod till att söka vård för min näsa. Jag GISSAR att jag har en sned nässkiljevägg, men jag vet inte. Hur som helst så...
Svar
7
· Visningar
2 321
Senast: Millicent
·
Samhälle Hur tar man sig från Göteborgs central till Quality Hotel The Weaver i Mölndal? Vad går en taxi på ungefär?
Svar
14
· Visningar
1 033
Senast: Nebraska
·
Hemmet Har ett par frågor till loppisfolket, i helgen är det byaloppis i min Skåneby. Man kunde värlja på att ha den hemma eller köpa ett bord...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: dobbis
·
Hemmet Jag köpte nyligen ett nytt duntäcke för mitt gamla börjar ge upp. Det gamla hade 240g och det nya 250g, tänkte de skulle va snarlika...
Svar
17
· Visningar
1 574
Kropp & Själ Har kliat på en punkt på armen i 2 dagar, har provat smörja men det hjälper inte, låta det vara och hoppas att det går äver, hjälper...
Svar
3
· Visningar
473
Senast: Lycan
·
Kropp & Själ Jag har sedan mina graviditeter fått sjukt dålig hårkvalitet (3 graviditeter på 3år, yngsta barnet fyller 3 nu) Börjar nästan skämmas...
Svar
13
· Visningar
1 550
Senast: Nirvana
·
Fordon Eftersom jag jobbar som bilrecondare så tänkte jag startar en tråd hör med bilvård. Både utsidan och insidan av bilen . Så...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 915
Senast: myzzan
·
Kläder & Bli fin Det har låst sig i min hjärna och då jag har fått så bra hjälp av buke förut så provar igen. Har på våra tidigare vandringar vandrat i...
Svar
11
· Visningar
565
Trädgård & Växter Stötte på två cirklar med svampar igår. Vad gör att den växer så här? Kan det t ex vara en kant av någon gammal plantering?
Svar
5
· Visningar
731
Senast: tanten
·
Skola & Jobb En person i min närhet påbörjade för en månad sedan en projektanställning. Personen mår mycket dåligt psykiskt på arbetsplatsen och vill...
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Alltså vart förvarar ni era tomma ytterkrukor för inomhusblommorna?
2
Svar
31
· Visningar
1 596
Senast: hastflicka
·
Mat Jag läste just om att vi tar tillvara för lite från delar av maten. Bland annat stod det att man kan ugnsbaka eller koka bananskalen...
Svar
7
· Visningar
613
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av Ockelbosjukan? Jag fick diagnosen i mitten på augusti och jag skulle gärna höra andras...
Svar
13
· Visningar
2 206
Senast: Kristall10
·
Fritid Halloj! Jo, jag fryser om ländryggen ibland när jag är ute, trots bra kläder. Fick en idé om ett typ värmebälte att knäppa/knyta runt...
Svar
18
· Visningar
1 030
Fritid Jag är nybörjare på svamp och har nu kommit på hur trevligt det är att plocka kantareller. Men blev tipsad om blek taggsvamp. Någon som...
Svar
11
· Visningar
924
Relationer Jag får ständigt höra "du är för snäll". "Sätt gränser". Jag tycker om att vara hjälpsam och "snäll" men omgivningen blir riktigt...
2
Svar
26
· Visningar
2 425
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Vikttråden 2021 För oss som vill gå upp, ner eller vara stabila.
60 61 62
Svar
1 224
· Visningar
73 537
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag har länge haft problem med akne, nu har jag en hudvårds rutin som hjälper. Men är de någon vänlig som vill hjälpa och skriva mat man...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 307
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp