Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon som vet om det finns någon forskning som visar om Back on Tracks skydd och kläder verkligen gör mer nytta än motsvarande...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: svea
·
Skola & Jobb Fick en tanke att massör kanske vore roligt att jobba som..!? Har vi några massörer här? Trivs ni? Tankar? Vad har ni för utbildning...
Svar
5
· Visningar
889
Relationer Kort och gott; Hur gör ni för att komma över någon? Hur ska man tänka? Jag blir snart knäpp fullständigt. Det tog slut med mitt ex som...
Svar
3
· Visningar
1 880
Senast: gulan
·
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
7 585
Mat Jag behöver hitta ett bättre alternativ till frukost som ger energi och är lagom mättande, samtidigt som det är nyttigt och hälsosamt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 471
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås...
2
Svar
32
· Visningar
2 447
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Ja den diagnosen fick jag efter en intensiv huvudvärksattack på väg till hundtävling. Resan slutade på akuten med MR. Jag kunde stanna...
Svar
6
· Visningar
1 439
Juridik & Ekonomi Jag har enskild firma i litet format. Har ingen att ställa mina frågor till, så jag tänkte börja med att testa bukepedia 🙃 Jag tänker...
Svar
19
· Visningar
1 857
Senast: Otherside
·
Relationer Vad är det modigaste ni gjort i dejtingsammanhang? Tänker att outa sig för någon och tala om att man är intresserad/visa sig sårbar är...
2
Svar
22
· Visningar
1 747
Kropp & Själ För drygt 20 år sen gjorde jag ett provdyk och blev helt lyrisk. Jag bestämde mig för att någon gång ta dykcert. Det har ju inte hänt än...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 070
Senast: escodobe
·
Kultur Söker en låt som sjungs av en tjej. Låten är lugn och har nog minst 10 år på nacken. Är hyfsat säker på att låttiteln är ett mansnamn. :)
Svar
5
· Visningar
482
Samhälle Ja, som sagt skulle du klara av det i dagen samhälle? Tänk mer som ett långsiktigt lösning och inte kortvarigt. Hur skulle du göra då...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
10 312
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Sedan ett bra tag tillbaka skakar filmerna som visas på datorn. Inte alla, men de allra flesta. Såpass att de inte går att se. Blir...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Enligt konsumentverket ska en vanlig vuxen klara sig på mellan 2490-2950 kr per månad om man äter alla måltider hemma. Jag köper knappt...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
12 421
Senast: alazzi
·
Hemmet Det här en är lååååång historia och man kan nog inte ha så mycket mer otur än vad vi har haft. Jag och sambon började kika runt på hus...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
173 343
Mat Det kan vara så mysigt med en kopp te på kvällen så här på hösten. Jag dricker helst svartvinbörste med lite för mycket socker i. Nu...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 687
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Hej gänget. Jag har googlat runt och kikat på en massa listor om hur en ska komma över sin avundsjuka men känner inte riktigt att något...
Svar
7
· Visningar
1 666
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Hur vet man om man har overklighetskänslor? Spelar det ens någon roll egentligen? Vem ens bestämmer och avgör hur verkligheten ser ut...
2
Svar
32
· Visningar
1 618
Senast: Grazing
·
Hemmet Nu var det ju evigheter sen man hade en middag eller annan tillställning hemma på grund av pandemin men jag funderade ändå lite på detta...
Svar
1
· Visningar
1 009
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Jag har sedan några veckor en inställning på telefonen som varje måndag visar hur mycket skärmtid jag har haft veckan innan. FY, vad...
2
Svar
37
· Visningar
2 419
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp