Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag och min man ska ha halloweenfest för våra vänner. En del av vännerna har inte setts tidigare så vi skulle vilja dela in alla i lag...
Svar
12
· Visningar
2 133
Senast: kit
·
Fordon Vad har ni för bil? Framförallt, vilket bränsle kör ni med? Funderar på att byta till något annat än dieselbil, men tänker mig en bil...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 253
Senast: Snubbelfot
·
Kläder & Bli fin Jag brukar byta ut mitt vanliga balsam mot spraybalsam när jag duschar någon annan stans än hemma då det är smidigast. Men eftersom jag...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Nahar
·
Fritid Är på jakt efter trevligt och lyxigt hotell nära Stockholm. Helst inte inne i stan, där är jag så mkt ändå, utan någonstans säg max 1,5...
Svar
15
· Visningar
895
Senast: Javan
·
Skola & Jobb Hade ni gått på en jobbintervju där ni redan innan känner meh? En del av mig tänker att det KAN ju faktiskt va något bra så vettigt gå...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 421
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Om man är potentiellt överrörlig i sina höftleder, i alla fall betydligt mer flexibel än genomsnittet, kan det verkligen leda till några...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag blir galen! Vissa dagar, som idag, spelar min hjärna spratt! Allting och samtidigt ingenting stinker askkopp! Det känns som att nån...
2
Svar
26
· Visningar
5 594
Kropp & Själ För en vecka sedan bröt jag höger ringfinger, frakturen ligger längs med benet och genom sista leden. Läkaren ville ge mig opioder mot...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 801
Senast: Milosari
·
Trädgård & Växter Jag har fått några jättevackra krukrosor som visst helst ska övervintras på frostfritt ställe. Men något sådant har jag inte tyvärr...
Svar
15
· Visningar
6 422
Senast: Ticka
·
Juridik & Ekonomi Hur illa måste ett brott vara för att polisen ska få tillåtelse att spåra/ kolla upp en ip- adress?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 769
Senast: nullo-modo
·
Mat Är det bara jag som inte har någon vegan i min sfär? 🤔 Inte ens på arbetsplatsen där vi vid stormöten kan vara uppåt 100+ har vi någon...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
5 656
Senast: _Zacke_
·
IT & mobiler Kan man göra det? Jag har fått några knepiga meddelanden (typ "Jag vill ha sex med dig!" :meh: ) som ligger och skvalpar i...
2
Svar
22
· Visningar
2 338
Senast: honung
·
Tjatter Påmin nära, kära, bekanta och kollegor om att bära reflexer❤ Är helt skakig av att varit nära att meja ner en grupp mörkklädda personer...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
11 570
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Har en arbetsintervju idag, är sjukskriven 50% tom 14/11. Någon som vet om det påverkar sjukpenningen på något sätt? Är bara ett...
Svar
4
· Visningar
2 532
Senast: Bansai
·
Kläder & Bli fin Någon som vet hur man bär sig åt för att sätta en ny nål på en brosch, om den fattas? Jag har hittat en snygg brosch som jag är sugen på...
Svar
10
· Visningar
883
Tjatter Utifrån diskussioner i tråden "Ull, merinoull och bambu i kläder (underställ)... etik?" om sovsäckar och liggunderlag specifikt för...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
11 986
Senast: Dentaku
·
Samhälle Här har helt plötsligt dykt upp en flock vargar i skogen. Inne i trädgårdar på nätterna, står o stirrar på folk som är ute med hund. Kor...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 779
Senast: Dentaku
·
Hemmet Jag har en laserskrivare (Brother) som tjänat mig väl ett bra tag. Kostade strax över tusenlappen som ny. Nu börjar den göra smutsiga...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: tanten
·
Samhälle Häromdagen hade jag fått en notis på min bil ifrån min hyresvärd om att min bil stod på förhyrd parkering och att jag därmed skulle få...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Kirre
·
Samhälle -Grannens gamla mobiler håller på ge upp och nu när Telia släckt kopparnätet där vi bor är det hög tid att skaffa ny mobil, men vad? Han...
Svar
11
· Visningar
563
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp