Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Varje sommar får jag utslag på fötterna om de blivit varma i skorna. Jag har inte sökt vård för det är inget jättestort bekymmer utan...
Svar
14
· Visningar
2 748
Senast: MayGrace
·
Hemmet Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går...
Svar
16
· Visningar
1 386
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
2 990
L
Kultur Hej! Kanske lite konstigt ställe att fråga på men jag vill ha lite andra tips än från typ mina kompisar och så! Det är så att jag och...
Svar
8
· Visningar
1 187
Hemmet Ja men snälla hjälp mig här! Jag skulle vilja ha en matberedare, jag saknar liksom en del funktioner en sådan har men jag behöver också...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Behöver bukes kloka input! Föreställ dig följande scenario: Du jobbar på en arbetsplats där du inte trivs så bra och har därför börjat...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 309
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Slutade snusa i början av mars och gav mig själv en (1!) vecka då jag fick äta allt möjligt som jag blev sugen på som ”tröst”. Sen...
Svar
5
· Visningar
701
Senast: miumiu
·
  • Låst
Tjatter Jag vaknade för tidigt och ska strax släppa in katten så hon får sin frukost. Hon gillar sina rutiner :D
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 867
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Jag har funderat på att köpa till min sambo i födelsedagspresent då han lider väldigt mycket av värme på sommaren. Han önskar sig inget...
Svar
0
· Visningar
583
Tjatter Det är dags för mig att vara toastmadame igen på ett litet intimt trädgårds bröllop i sommar. Sist jag var toastis så fick ja tips här...
Svar
9
· Visningar
15 512
Senast: Catsu
·
Kropp & Själ Hur jobbar en arbetsterapeut? Jag har haft en sådan förut och har nu en igen och jag begriper inte vad deras uppgift är. Vi pratar om...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
18 163
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Har sen en tid tillbaka börjat äta vitlök, dels för att hålla tillbaka ev förkylningar (vet inte om det funkar 😜) men även för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: Bison
·
Fritid På gården hade vi mängder av grodor och paddor. Vanlig bondgård i skogskanten. Varje år kom det upp smågrodor genom avloppet till...
Svar
3
· Visningar
606
Senast: Scata
·
Fordon Någon som vågar sig på en gissning på hur tidigt det börjar köa på ditåt en solig (student)fredag? Ska egentligen vara där kl 16 men...
Svar
13
· Visningar
846
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Jag har köpt tulpanlökar av sorten Akebono. De blommade i gult första året och nu andra året blev de ljust gula nästan vita. Att det...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har inte klippt mig på ett år, mitt hår har växt som ogräs och är nu axellångt och all tillstymmelse till frisyr är borta. Jag har...
2
Svar
23
· Visningar
1 665
Senast: _Taggis_
·
Trädgård & Växter Jag kan inget om suckulenter, så slänger ut min fråga här :D Min pojkvän har en Echeveria setosa, en suckulent, och den har börjat...
Svar
3
· Visningar
702
IT & mobiler Jag följer ett bakkonto på Instagram som ofta hänvisar till Stories för att se recept, men jag hittar inget stories via hennes konto...
Svar
13
· Visningar
771
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Jag har blivit inlagd och jag har några frågor som någon här kanske kan svara på. Ja, jag vet att jag borde fråga personalen men just nu...
Svar
6
· Visningar
1 449
Senast: Kilauea
·
Hemmet Jag lyssnar på poddar eller ljudböcker på jobbet. Tyvärr får vi inte ha riktiga hörlurar utan endast in ear pods är ok. Egentligen så...
Svar
14
· Visningar
1 893
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp