Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har sen jag var tonåring alltid velat ha barn när jag är vuxen. Då jag varit singel i stort sett hela mitt vuxna liv så tänkte jag länge...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 241
Senast: Ceta
·
Trädgård & Växter I år ska jag göra slag i saken och plantera ett par Hansestadt Rostock. Jag kommer gräva en stor, bred och minst 50 djup grop, och har...
Svar
3
· Visningar
434
Senast: vilde
·
IT & mobiler Mina Samsung IconX börjar tyvärr krångla för mycket, så jag behöver nya. Tittar mest på true wireless för att kunna förlänga...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: MissFideli
·
Trädgård & Växter Jag och döttrarna började prata om idag att kanske - om smittläge och sånt tillåter - ta oss norrut i landet i sommar med ett delmål att...
2
Svar
34
· Visningar
2 434
Senast: SkorpSmulan
·
Tjatter Detta har kliat i hjärnan i flera år:confused1::banghead: När jag var tonåring på 70 talet så åkte vi bil på somrarna till Italien och...
Svar
12
· Visningar
1 583
Kläder & Bli fin Jag har två par sandaletter som är tio år gamla och nu faller i bitar, men de är de enda jag har som faktiskt inte skaver och man kan gå...
Svar
17
· Visningar
1 016
Senast: Ninnurur
·
Mat Vi har köpt Uncle Bens´ basmatiris i åratal och alltid älskat det. Det lär dessutom vara fritt från arsenik och annat elände som ris...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 482
Senast: _Elly_
·
Trädgård & Växter Är det någon mer än jag som försöker utrota parkslide i sitt närområde i år? Det är på kommunens mark som parkslidet har fått fäste och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 058
Senast: Breaktown
·
Trädgård & Växter Vi ska lägga på nytt 8-16 makadam på vår uppfart/gårdsplan. Är kanske 7 år sen det fylldes på sist. Tror dock det tog slut då, då allt...
Svar
6
· Visningar
522
Senast: vilde
·
Kropp & Själ och vill helst undvika att göra i framtiden, fast de låter sig nog inte göras? golit lägger inte golv även om det nyss investerat...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 531
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag vet att det finns en automatisk rengöringsfunktion i skrivhuvudet på bläckstråleskrivare. Men om skrivaren stått oanvänd väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har senaste åren blivit mer och mer känslig för pollen, framförallt björk/gräs och det är helt galet vad det är irriterat.. Mina...
2
Svar
27
· Visningar
1 803
Senast: _Taggis_
·
Juridik & Ekonomi Ibland händer det att man får frågan om vem som är ens anhörig. Det kan vara t.ex. vården eller ens skola som vill veta. Varför? Av...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 864
Senast: Gry
·
Kropp & Själ Varje sommar får jag utslag på fötterna om de blivit varma i skorna. Jag har inte sökt vård för det är inget jättestort bekymmer utan...
Svar
14
· Visningar
2 744
Senast: MayGrace
·
Hemmet Var hittar jag bra klädnypor som håller hela sommarsäsongen utomhus? Har köpt olika sorter genom åren, men de i plast spricker eller går...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
2 987
L
Kultur Hej! Kanske lite konstigt ställe att fråga på men jag vill ha lite andra tips än från typ mina kompisar och så! Det är så att jag och...
Svar
8
· Visningar
1 185
Hemmet Ja men snälla hjälp mig här! Jag skulle vilja ha en matberedare, jag saknar liksom en del funktioner en sådan har men jag behöver också...
Svar
2
· Visningar
527
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Behöver bukes kloka input! Föreställ dig följande scenario: Du jobbar på en arbetsplats där du inte trivs så bra och har därför börjat...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 305
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Slutade snusa i början av mars och gav mig själv en (1!) vecka då jag fick äta allt möjligt som jag blev sugen på som ”tröst”. Sen...
Svar
5
· Visningar
701
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp