Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag undviker att gå till läkare så jag börjar med internet. 60 år fyllda och jag blir bara stelare. Att kravla mig ur sängen på morgonen...
Svar
18
· Visningar
1 323
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Är det någon här som orkat och lyckats sätta sig in i vilka regler som gäller om man skulle få för sig att börja sälja lite mer än...
Svar
13
· Visningar
1 929
Senast: Unafraid
·
Mat Jag tyckte inte det här passade riktigt i vare sig mattråden eller odlingstråden så jag gör en ny tråd. Vad kan man göra på vilda...
2
Svar
21
· Visningar
1 454
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Är det fler än jag som inte tål värme?? Idag är det 23 i skuggan och jag lider 🥴 Håller mig mest inomhus och inväntar svalkan till kvällen 😍
2 3
Svar
40
· Visningar
1 677
Skola & Jobb Jag är sjukskriven på deltid, jobbar 75 % just nu pga en utmattning jag fick förra året. Tanken är att jag ska kunna jobba heltid igen i...
Svar
8
· Visningar
1 609
Senast: Dorinda
·
Relationer Jag Niade mina ända till 20-årsåldern. Fast det var nog mest för att jag menade ni i plural, vet inte riktigt. Eller så sa jag ”Mamma”...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
5 068
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Nu ställer jag nog en oerhört dum fråga säkert, men min hjärna är så trött så jag kan inte ta in googlesvaren. Jag har ett saldo på...
Svar
11
· Visningar
2 349
Senast: Badger
·
Fritid Igår tog vi en hundpromenad på Solvallas träningsbana och jag kände sorg över att inte få sitta i kön, vara med på inspringet, inte...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Petronilla
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva en sollotion som inte innehåller läskiga kemikalier men vet inte var jag ska få tag på det. För några år sedan köpte...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Linn-Nora
·
Tjatter Åh, vad irriterad jag blir på folk som bara kliver in genom dörren till mitt hem. Hatar det och vill inte ha in folk oinbjudna. Och jag...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
24 914
Senast: FannyN
·
Trädgård & Växter I flera år har jag kämpat mot främst vanligt gräs i mina jordgubbsland. Jag orkar inte mer! Det går liksom inte att rensa bort om jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 343
Senast: vilde
·
IT & mobiler I min telefon har jag både Pedometer - stegräknare samt Samsung health. Båda räknar steg, men nu tycks det inte fungera med någon av...
Svar
6
· Visningar
1 119
Mat Har tittat på lite olika restauranger som är åt fine dining hållet. Kollat på Kol & cocktail, AnJo Wine and dine, Glada änkan och...
Svar
9
· Visningar
558
IT & mobiler Tycker mig se massor av filmsnuttar ute på sociala medier som är sådär stadigt flytande, och inte skakigt eländiga som när jag filmat...
Svar
3
· Visningar
518
Mat Tar gärna emot tips på enkla one pot recept som går att laga på gaskök. Kan vara kul att testa lite nya recept när jag är iväg med min...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Soapbubble
·
Fordon Vi är ute efter en ny bil och har fastnat för skodan. Vi vill helst ha automatväxlad bil. Någon som har erfarenhet av denna som...
2
Svar
22
· Visningar
2 225
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
Tjatter När jag läste Beppes tråd så kom jag att tänka på en (icke)semestervecka jag (inte) fick. Jag har inga barn och har därför för det...
31 32 33
Svar
655
· Visningar
26 437
Senast: Mineur
·
Samhälle Två personer är gifta utan barn eller utomäktenskapliga barn. Ena personen dör (1), ingen bouppteckning görs enligt uppgift, inget...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 290
Senast: Saigon
·
Samhälle Det förekommer då och då att stora mängder regn faller på kort tid. Oftast har SMHI gått ut innan och varnat för stora regnmängder med...
2
Svar
34
· Visningar
1 777
Senast: Nahar
·
Skola & Jobb Kära allvetande buke! Har sökt lite (YH)utbildningar till hösten, som jag såklart hoppas komma in på :) Dock är jag också anställd, och...
Svar
10
· Visningar
1 554
Senast: Lightzone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp