Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag kan inte få fram så jag kan trycka på prefix så får posta här Jag har bytt batterier på mina iPhones och beskrivningen jag såg...
Svar
3
· Visningar
397
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Är jag blind, eller går det inte att söka i messenger-konversationer längre?? Jag hittar bara "sök i messenger", och det är inte det jag...
Svar
5
· Visningar
977
  • Låst
Kropp & Själ Mina trådar låses visst jämt. Jag får tydligen inte finnas.
20 21 22
Svar
429
· Visningar
36 937
Senast: Gunnar
·
Hemmet Nu har kidsen börjat prata pool så jag borde väl snabba på och hitta någon innan det blir som förra året där de tog slut och den sista...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: Amha
·
Tjatter Jag sover just nu med en hund i sängen. Hur otippat är inte det? Vi har numera 3 hundar i familjen. Det hade ingen trott för ett antal...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 798
Hemmet Jag tror att en fågel bygge bo och fått ungar i våran ventilation ovanför spisen, vågar vi använda fläkten när vi lagar mat? vågar vi...
Svar
9
· Visningar
3 149
Senast: Dopy
·
Samhälle Namnbytet från Ericsson arena verkar ha förargat många ( främst Stockholmare). Hur kan det vara så otroligt laddat?? Även det faktum att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 358
Senast: skogaliten
·
Kläder & Bli fin Jag besökte vår lokala allt-i-allo-butik igår för att köpa lite t-shirts, men fick gå tomhänt därifrån. De hade inte längre t-shirts...
2
Svar
26
· Visningar
1 673
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Golit af bukefals was here. golit är tillbaka.
Svar
10
· Visningar
786
Senast: ginnies
·
Kultur Nån som kollade? Går på 4:an på fredagar. Jisses vad svårt det var att gissa, kände att jag satt som ett frågetecken under hela...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
17 004
Hemmet Hade velat ha en fin låda att ha bröd i :) den ska vara ungefär lika stor som själva bröden så den inte tar upp onödig plats. Vad har ni?
Svar
16
· Visningar
1 388
Senast: Fibusen
·
Hemmet Det kan ju inte bara vara jag som springer på loppis. Jag tänkte att det kunde vara kul att se vad ni har hittat! Jag ville ha några...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: Karfitsa
·
Juridik & Ekonomi En nära vän till mig har skuldsanering sedan fyra år (så har ett år kvar) och har ett nollavtal, så betalar ingenting. Han har permanent...
2
Svar
36
· Visningar
5 330
Senast: Verdandi
·
Mat Min älskade rosépeppar! Helt klart min bästa krydda. Men hur tusan får man smak av den utan att behöva använda så ofantliga mängder? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: 95johsv
·
Samhälle När tror ni att vi kan ses och göra saker tillsammans igen? Den här nedstängningen tär på människorna och samhället. Jag kommer att vara...
2
Svar
35
· Visningar
1 620
Senast: marti130
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en mini-printer för att snabbt och enkelt kunna skriva ut foton från mobiler till fotoalbum. Det ska alltså...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Septicemia
·
Svar
7
· Visningar
605
Senast: Red_Chili
·
Kläder & Bli fin Med en kortare frisyr så försvann möjligheten att dölja dåliga hårdagar i en hästsvans. Vägrar börja tvätta håret oftare och sneglar nu...
Svar
5
· Visningar
584
Senast: Linn-Nora
·
Skola & Jobb Tror inte alla läser vad gör vi tråden och jag tycka därför detta förtjänar en egen tråd. Jag har sagt upp mig idag. Kontrakt...
Svar
9
· Visningar
803
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan man vara ärlig om våldtäkt och misshandel som skedde i förhållande? Mitt ex har behandlat mig som skit under förhållandet och även...
Svar
11
· Visningar
1 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp