Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det finns en hel del fascinerande läsning på expressen.se just nu. I den här krönikan beskriver medicinreportern Anna Bäsén hur hon fick...
25 26 27
Svar
523
· Visningar
35 126
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nu är det hög tid att börja träna bort alla kilon! Cykling är en skonsam och rätt rolig träningsmetod. Ska inte träna för att bli...
Svar
12
· Visningar
966
Senast: Jocelyn
·
Kropp & Själ Vaknar var och varannan morgon med rejäl värk i bröstryggen. Nu lurar jag på att byta ut bäddmadrassen mot en tempurmadrass. Vad har ni...
2
Svar
28
· Visningar
29 941
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Många res-trådar nu, men tänkte jag startar en egen istället för att våldgästa de andra ännu mer. Iallafall, jag och pv är rörande...
Svar
9
· Visningar
1 196
Kropp & Själ Jag har fått röntgensvar efter en olycka förra året och i den står det att jag har en gammal teardrop fraktur på C5, men när är en...
Svar
2
· Visningar
1 204
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Förra sommaren fick jag en stor röd ring på en som visuellt konstaterades som borrelia. Gick till läkare, fick utskrivet kåvepenin i 10...
Svar
19
· Visningar
4 165
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Har någon här inne erfarenhet av 5:2 dieten? Jag funderar på att börja med det eftersom min nuvarande diet inte verkar funka mera. Har...
2
Svar
22
· Visningar
4 047
Senast: Elinoor
·
Kropp & Själ Hej, Jag vet att detta kanske är en lite för allmän fråga, men ställer den ändå för att få höra era erfarenheter och kanske också få...
Svar
4
· Visningar
667
Kropp & Själ Det kan inte jag. :( I skolan när vi skulle dyka efter ringar så fick jag famla mig fram, kunde ju inte titta.
2 3 4
Svar
66
· Visningar
17 187
Kropp & Själ Jag har börjat med en ny medicin som ger muntorrhet. Såvida det inte är övergående så tänker jag att det nog finns någon här som kan ge...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag känner att vi behöver en sånhär tråd! :D Är det någon annan på forumet som planerar, försöker eller har slutat röka? :banana:
2
Svar
22
· Visningar
2 394
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ ...som anhörig? Min fästman ska opereras i början av maj. Dagkirurgi, så han ska få komma hem samma dag. Jag tänkte vara med på...
Svar
14
· Visningar
2 602
Senast: Krystalline
·
Kropp & Själ Ensam hemma, ångest utav bara helvete. Jag mår sjukt illa och magen är helt kaputt. Dessutom är jag så fruktansvärt yr och har ont i...
2
Svar
21
· Visningar
2 889
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Har den senaste tiden haft ont i fötterna och nedre delen av benen. Känner av det hela tiden men värst ffa under fötterna blir det när...
Svar
14
· Visningar
1 502
Senast: Elinoor
·
Kropp & Själ Här sitter jag och gråter igen...:( För 5 år sedan flyttade jeg till utomlands pga karriär, träffade min pojkvänn och flyttade ihop...
Svar
2
· Visningar
1 220
Senast: Allavarlika
·
Kropp & Själ Sambon åt dålig köttfärs i söndags lunch, uppvisar snabbt normala symptom (ont under dagen, på kvällen spyr han)det lättar så han kan...
2
Svar
32
· Visningar
6 148
Kropp & Själ Enda anledningen till att det tog ett år för mig att göra ett nytt besök hos neurologen för min epilepsi var för att jag visste att jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
18 789
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Så igår var det dags igen, axeln hoppade ur led för tredje gången och denna gång av att jag vände mig i sängen när jag sov. Tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 431
Senast: Aconite
·
Kropp & Själ Hur länge kan det hålla i sig efter påbörjad penicillinkur? Killen har det och har haft det en vecka nu, tycker inte medicinen hjälper...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag bor i ett lyhört hus, så jag hör vad min granne har för sig på toa. Toalocket brukar fällas ner, men några händer tvättas inte. Har...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
13 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp