Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Som en spinoff på Singoallas tråd tänker jag att vi kan gå all in på det här med vardagslyx och götta oss i det här. Vad har du för...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 604
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ ÄNTLIGEN! Sådär 3,5 år efter olyckan har de nu beslutat för operation av skadade axeln som strular konstant...
Svar
0
· Visningar
707
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Jag och sambon funderar på matkasse, men det är ju en djungel! Tänker att varannan vecka i början, och snabblagat, gärna svenskt i...
2
Svar
39
· Visningar
4 786
Kropp & Själ Någon som har "fixat till" ytliga blodkärl med laser? Mina ben börjar se alltmer fula ut och jag är inte riktigt redo att alltid gå...
Svar
14
· Visningar
5 357
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Börjar seriöst undra om jag är slut som artist. De värsta ryggproblemen tycks ha "gått över" dvs jag känner att det finns där, men det...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ I augusti har jag bott i Stockholm i 3 år. Jag trivs inte alls och det blir bara värre ju längre tiden går! Sambon vill absolut inte...
2
Svar
36
· Visningar
10 954
Senast: Elinoor
·
Kropp & Själ Jag tappar massvis med hår! Min hårbotten har kliat lite till och från hela vintern, och den blir fett extremt snabbt, samtidigt som...
Svar
13
· Visningar
3 069
Senast: mino
·
Kropp & Själ Jag ville mest höra mig för om det är någon som har känt liknande eller har några goda råd. Just nu är jag bara så trött på att inte...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: Netted
·
Kropp & Själ Är det någon som har provat vattenreningskanna? Vi har mycket kalk i vårt vatten och i perioder så smakar och luktar det inte särskilt...
2
Svar
34
· Visningar
4 846
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Ja alltså, som rubriken säger: är ni nöjda med er livsstil? Med t ex jobb, fritidsintressen, boende, hälsa osv. Lever ni på det sätt som...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 332
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Nu är jag åter däckad av allergi och i hopp om att lyckas få något enda bra tips som fungererar så startar jag årets tråd om detta...
Svar
17
· Visningar
2 688
Senast: Cheeserica
·
Kropp & Själ ... en potatisgratäng som stått framme i rumstemperatur över natten?
4 5 6
Svar
119
· Visningar
15 327
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid mått dåligt, trött, ledsen, uppgiven, glömsk, osocial osv. Det finns många faktorer som gjort att det blivit...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Klassiker: gammal användare, nytt nick. Känner inte att jag kan prata med någon om det här, och jag behöver verkligen få detta ur mig...
Svar
8
· Visningar
3 435
Senast: ridtravare
·
Kropp & Själ Finns det fler parfymälskare? :love: Har ni många olika parfymer eller håller ni er till en? Eller har ni blandat någon egen? Jag...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 738
Senast: dramatik
·
Kropp & Själ hej vet inte hur jag ska göra nu. Känner mig ensam i min lägenhet Har ingen att prata med i bland pratar jag med tven och väggen kan...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ En del av er kommer säkert ihåg att jag har ischias,har ju haft en del gnälltrådar när smärtan varit överjävlig. Idag var jag på...
2
Svar
21
· Visningar
2 785
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Det finns en hel del fascinerande läsning på expressen.se just nu. I den här krönikan beskriver medicinreportern Anna Bäsén hur hon fick...
25 26 27
Svar
523
· Visningar
35 079
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Nu är det hög tid att börja träna bort alla kilon! Cykling är en skonsam och rätt rolig träningsmetod. Ska inte träna för att bli...
Svar
12
· Visningar
966
Senast: Jocelyn
·
Kropp & Själ Vaknar var och varannan morgon med rejäl värk i bröstryggen. Nu lurar jag på att byta ut bäddmadrassen mot en tempurmadrass. Vad har ni...
2
Svar
28
· Visningar
29 927
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp