Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har en gammal guldring som jag tänkt sälja. Fått av avlägsen släkting för länge sen och den är ful, enligt mig, samt för tung för...
2
Svar
21
· Visningar
8 902
Senast: Texaz
·
L
Äldre 1 påstående 2 frågor. Vissa områden i malmö och andra städer uppvisar en extremt hög brottslighet, vandalism, socialbidragsberoende...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 009
Senast: lbb
·
Äldre I juli ska min man och jag åka två veckor till USA. I fjol i maj sålde jag nämligen en häst till Florida och hon ska nu tävla med nya...
Svar
11
· Visningar
1 613
Senast: tjenixen
·
Äldre Vad tycker vi/ni om detta? Hätska diskussioner pågår på facebook, kanske även här? Vill gärna höra era för/emot argument.
63 64 65
Svar
1 298
· Visningar
86 692
Senast: Blue
·
Äldre Har kommit igång med lite utrensning och nya försäljningar, och är nu nyfiken på hur ni som säljare hanterar köpare som inte...
2
Svar
34
· Visningar
4 854
Senast: KungTulle
·
  • Låst
Äldre Yäääääääääääääääääääääh! Funderade på att döpa den till nummer 11, eftersom vi klantade oss där i mitten nånstans. Men har för mig...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
69 764
Äldre ...den 8:e? Hos mig funkar den ännu O_o hur är det hos er?
Svar
10
· Visningar
1 641
Senast: Kilauea
·
Äldre Jag måste bara dela med mig av den här imponerande videosnutten...
Svar
11
· Visningar
1 647
Senast: Poisonous
·
Äldre Stämmer det att rasistiska partier avlönar personer för att debattera och på så vis sprida rasistisk propaganda? De här som är nya här...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
44 592
Senast: No1
·
Äldre Jag fläker än en gång ut min ekonomi och ställer en fråga om beskattning av vinsten på min lägenhetsförsäljning. Kostnadsräntan...
Svar
2
· Visningar
769
Äldre Hej Var hittar man såna vanliga rakblad inte de med många blad utan bara ett. Min man behöver nya men hittar inte det i vanliga affärer.
2
Svar
23
· Visningar
3 976
Senast: Tjôta
·
Äldre Är jag den enda 42 plussaren som verkligen hatar dethär med par / familjemiddagar...Har fastnat i träsket med ett flertal familjer...
Svar
17
· Visningar
3 443
Senast: Snurrfian
·
Äldre Okej, dum fråga förmodligen - men jag får inte av det gamla mopphuvudet och fattar inte vad jag gör för fel. Jag sliter och drar, händer...
Svar
3
· Visningar
6 053
Senast: cambodia
·
Äldre Idag är ju som bekant sista dubbdäcksdagen. Men om man ser på prognosen framöver så väntas både snöblandat regn, minusgrader och senare...
2
Svar
23
· Visningar
2 745
Senast: lady_mike
·
Äldre Har en orolig sambo hemma och lyckades inte hitta info på internet så frågar här.. Sambo fick fortkörningsböter på 2000 kr idag då...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 725
Senast: escodobe
·
Äldre Finns jackan som jag efterfrågar? Den ska tåla endel regn, så jag slipper ta med mig regnjacka när jag cyklar till jobbet när regnet...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Kira
·
Äldre Jag ska flyga till London ett par dagar och jag äter Oxascand 5 mg och mirtazapin 15 mg. Hur ligger det till att ta med mediciner? Kan...
2
Svar
23
· Visningar
17 338
Äldre Real Lugi mot Eslöv Kristianstad mot Alingsås. 2-2 i matcher och i stort sett har alla 8 matcher avgjorts i slutsekunderna.
Svar
0
· Visningar
501
Senast: golit
·
Äldre Ja som rubriken, kan ni tänka er stödrösta på ett parti som riskerar att åka under spärren? Som det ser ut just nu är det väll...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Breaktown
·
Äldre .....ju mer inser jag varför SD växer och växer. Men hur verklighetsförankrade är argumenten SD kör med egentligen? För många gånger...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
78 320
Senast: No1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp