Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har ett problem, som är jävligt drygt. Jag vet hur jag vill att vårt hem ska se ut, och när det väl är storstädat mår jag super...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 197
Senast: FannyN
·
Äldre Min hy har de senaste veckorna varit väldigt rödflammiga och jag får betydligt lättare finnar. Jag har inte ändrat i matvanor eller...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Sasse
·
Äldre Har äntligen lyckats övertyga min grymt otekniska, konservativa far om att han behöver en smartphone, och nu är dagen tydligen äntligen...
Svar
18
· Visningar
1 828
Senast: Riley
·
Äldre Går det att få bort fettfläckar på tapet? Gav mina katter tonfisk i olja och dom lyckades få det över halva väggen O_o knasiga djur. Nu...
Svar
9
· Visningar
1 583
Äldre Hej! Nu i sommar fyller jag arton och har än så länge ingenting planerat. Många kompisar har redan bokat någon veckar partyresa, men...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Evenstar
·
Äldre Om det står Kavaj vad innebär det. Kavaj med byxor som inte "hör till" kavajen eller innebär det kostym. Vilka färger bör man inte...
Svar
17
· Visningar
3 588
Senast: KungTulle
·
Äldre Jag har haft hälsporre sedan i august förra året och nu änteligen har det gett med sej. Men nu har jag fått värk i trampdynan på samma...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Badger
·
Äldre Eftersom man får svar på allt på buke :) Jag och maken tänkte dra iväg på en liten minisemester, 26-28/4. Men vi vet inte vart. Vi är...
Svar
13
· Visningar
1 868
Senast: Ramona
·
Äldre Sonen ska på begravning på torsdag, eftersom mannen vars gård han och hans kompis skött om, hastigt avlidit. Jag är dock dålig på vad...
2
Svar
29
· Visningar
13 569
Senast: Korven
·
Äldre Nu är jag värsta peppad att utöka mitt sparande. Ynka 25 000 kr sparade. Ska sätta in 15 000 kr på bättre sparkonto av dessa pengar. Och...
2
Svar
25
· Visningar
4 441
Senast: Gabbi
·
Äldre Nu har det börjat drabba idrotten. Otäck utveckling. Hur ska vi stoppa detta då, anser ni
Svar
18
· Visningar
1 810
Äldre Har dom inget annat att sysselsätta sig med. Ett visst försäkringsbolag gör reklam. Mannen säger, "självklart äger jag min bank. Gör...
Svar
12
· Visningar
2 051
Senast: Badger
·
Äldre Nu behöver jag lite input innan känslorna tar över förnuftet. I slutet på oktober ville en nära vän skiljas från sin sambo. Problemet...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 038
Senast: ginnies
·
Äldre Min pojkvän och hans kompisar ska ner till tyskland i sommar, och de ville att jag skulle följa med ner. Frågan är om DE får ta med...
Svar
18
· Visningar
2 727
Senast: Zoya
·
Äldre Ni som har en sådan här, vilket jag hoppas det finns!:) Vore jättekul att få höra om ni är nöjda med bilen eller inte? Är den rolig att...
Svar
4
· Visningar
1 340
Senast: tassel
·
Äldre Någon som har provat? Känner någon som använder? Positivt? Negativt? Doft? Jag försöker introducera det för min sambo då jag tycker...
2
Svar
39
· Visningar
7 453
Senast: Amha
·
Äldre Ska dit ett par veckor i januari :d Försökt googla vad man kan göra där men kommer inte fram till så mkt vettigt. Först och främst...
Svar
13
· Visningar
1 716
Senast: Inglorion
·
Äldre Ilandsproblem. Min gamla xperia mini x10 börjar ge upp. Jag är mest sugen på S3:an som synes, men är den så bra som dom försöker få...
2
Svar
20
· Visningar
2 405
Senast: pepp
·
Äldre Har haft min iPhone i 3 år och aldrig varit missnöjd. Den har verkligen hålla för det mesta och jag har aldrig saknat någon funktion...
Svar
9
· Visningar
1 395
Senast: Modest
·
Äldre Vad tycker ni om tex kiss glassarna. Jag gillade stolen bäst, ursmarrig :d
Svar
14
· Visningar
1 364
Senast: Casteloro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp