Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Min ena hund kan inte hålla sig på nätterna så det är alltid kisspölar på sovrumsgolvet (hon har hälsoproblem som gör att hon kissar...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 701
Senast: Lyan
·
Fritid Jag behöver ev hitta ett trevligt café i hyfsad närhet till stadsarkivet på Kungsklippan imorgon. Hyfsad närhet = inom en kilometer...
Svar
4
· Visningar
474
Senast: lil-sis
·
Hemmet När jag växte upp fanns typ ett alternativ på säng, man hade 90-säng. Alla hade det. Enda undantaget var min relativt nyinflyttade...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 025
Senast: Imogen
·
Samhälle Nu när brexit är ett faktum så är det väl rimligt att rika Sverige får betala 16 miljarder extra då britterna inte behöver betala till...
Svar
6
· Visningar
802
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag är så sjukt trött. På nivån somna klockan 17 och sova till nästa morgon-trött. Om jag ser till att hålla mig vaken så funkar det...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 081
Juridik & Ekonomi Jag kommer vara i England under 6 månader snart och jag kommer hyra ut min lägenhet i andrahand till min bästa kompis (redan godkänt och...
2
Svar
22
· Visningar
1 605
Senast: Aliche
·
Samhälle Visst är det bra att 500 bensinmackar ute i glesbygd får stänga ner från och med år 2022. För dom har inte råd att investera 2milj kr på...
2
Svar
31
· Visningar
2 121
Senast: VLMF
·
Hemmet Någon som sitter på ett bra tips hur man kan få dessa fritöselement rena? Just ju sprayas de med alkaliskt rengöringsmedel och sen...
Svar
17
· Visningar
2 101
Senast: Lumos_Nox
·
IT & mobiler Suttit här och felsökt och felsökt på varför det inte blir någon bild. Dubbelkollat i datorn om jag måste ändra så att bilden dupliceras...
2
Svar
20
· Visningar
1 297
Hemmet Nu ska vi alldeles strax flytta till en annan lägenhet, men nu när jag städade märkte jag att tippskyddet på spisen inte fungerade. Även...
Svar
0
· Visningar
288
Senast: Linn-Nora
·
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 587
Senast: _Taggis_
·
Kläder & Bli fin Jag åker till England i 5 månader i April och kommer jobba en del utomhus så är på jakt efter en riktigt bra regnjacka eftetsom det...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: em-pirre
·
Hemmet Hittade billiga kokhöns i affären. Vanligen kokar jag dem med lök, morot och ett par torkade lime. Häller eventuellt i kokosmjölk eller...
Svar
14
· Visningar
1 844
Senast: Ramona
·
  • Låst
Kultur Dags för ny tråd! U.S.U.R.A. - Open Your Mind
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
109 015
Senast: Asko
·
Samhälle Läste ett reportage på SVTs hemsida där biblioteken och medborgarkontoren få många arbetssökande efter att kontoret för AF har lagts ner...
2
Svar
23
· Visningar
1 829
Senast: tanten
·
Fordon Jag behöver beställa ett nytt körkort, hur lång tid tar det att få det? Tänkte gå och fota mig på måndag förmiddag och posta brevet till...
2
Svar
29
· Visningar
2 475
Senast: BernT
·
Relationer Anonymt nick pga känsligt! Hej! Jag har en tuff situation som jag skulle behöva stöd i! För att sammanfatta så kort jag kan (det blev...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 855
Senast: lizzie
·
Hemmet Snart är det slut med bra soppåsar som man kan köpa i affären och använda. Alltså vanliga fina plastpåsar som eldas till energi efter...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 810
Senast: Liten
·
Relationer Kanske en larvig dag för många och ngt som handeln skapat för att tjäna pengar, men jag tycker det är mysigt med dagar som man kan göra...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 318
Fordon Med två barn som sitter i bakåtvända bilstolar är det rätt fullt i bilen. Och det händer att vi även skulle behöva ha plats för fler...
Svar
18
· Visningar
2 956
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp