Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hur vet man egentligen om man har Coronaviruset eller om det bara är en vanlig sketen förkylning? Var o varannan människa går omkring...
Svar
17
· Visningar
1 775
Senast: Gräv
·
Fordon Jag läste denna artikel och den här krönikan lägger ju fram alla mina tankar om denna oförklarliga SUV-trend som adopterades från det...
17 18 19
Svar
376
· Visningar
19 443
Senast: yennork
·
Relationer Jag var ute och festade med en kompis och fick ögonkontakt med en man på krogen. Vi började prata och flörta och jag följde med honom...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
31 403
Juridik & Ekonomi Jag fortsätter mina hönsmamma-frågor kring dotterns resa till Australien. Vi kommer att betala hennes reseförsäkring och vill ha den...
Svar
10
· Visningar
807
Senast: Otherside
·
Hemmet Har en liten diskbänk i trä med infälld diskho och spis. Behöver olja den men måste då slipa träet. Man ska ju slipa i träets riktning...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: cewe
·
IT & mobiler Jag har en iPhone XS. I inställningarna har jag markerat att iMessage ska vara avstängt, ändå skickas mina meddelanden med iMessage till...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: Smulis
·
IT & mobiler 27e februari, alltså snart, är sista dag att skaffa digital brevlåda så man får pengarna tidigt. Tänkte en påminnelse kunde vara bra...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Liten
·
  • Låst
Relationer @Gotthard Väntar med spänning på fortsättningen 😁
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
238 355
Senast: Mineur
·
Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 914
Juridik & Ekonomi Black Friday i antågande, eller vecka eller vad det kallas nuförtiden. Vilket är ditt sämsta köp, i år, genom tiderna? Köpt en häst på...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 699
Senast: Snubbelfot
·
Kultur Har ni sett serien om 2050 på SVT? Vad tycker ni? Jag tyckte den var väldigt bra, vi kommer behöva göra en stor omställning till 2050...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: Lager
·
Tjatter Jag ska på min systers 50 årsfest om några veckor och jag och den tredje systern vill göra någon lek eller liknande istället för bara...
2
Svar
30
· Visningar
22 532
Senast: tott
·
Samhälle Ja, vart blåser det minst i Sverige? Och vart blåser det minst och har mest soltimmar? Alltså, kombinationen, inte bara mest soltimmar...
2
Svar
31
· Visningar
7 626
Senast: Habina
·
Hemmet Bor i hyresrätt och har fått tvättmaskin installerad i badrummet. Men satan vad den vibrerar vid centrifugering. Måste den stå på...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: movi
·
IT & mobiler Hej! Jag hade tänkt göra intervjuer via telefon till mitt examensarbete men har inte en aning om hur man spelar in samtal? Hjälp! :bow...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Fille
·
Kultur Stjäl ämnet från tråden med de bästa filmerna :o:o Vilken är den bästa bok du läst?
2 3
Svar
54
· Visningar
3 007
Samhälle Lite kryptisk rubrik men jag försökte hålla den kort. Vår dotter ska alltså resa till Australien på ett work and travel-visum som...
Svar
13
· Visningar
1 371
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Jag ska ha fokus att få i mig mer protein. Men min sjukdom gör att jag inte riktigt har ork att hitta på variation på vad jag äter...
2
Svar
22
· Visningar
976
Senast: Riru
·
IT & mobiler Jag använder hotmail och många av de mail jag vill ha hamnar i skräpposten (såväl önskad reklam från företag och vanliga mail från...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hur mycket sover ni? Sover ni tillräckligt? Jag kan bli stressad över att jag sover för lite. Dels tar det tid för mig att somna på...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 153
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp