Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag ska köpa ett par nya hörlurar till min svärmor. Jag använder bara Android och kan inget om IPhone, som hon har 😂 Har själv ett par...
Svar
3
· Visningar
224
Senast: superstar
·
Samhälle Vad räknas som medelinkomst idag? Vad räknas som hög & låg?
Svar
2
· Visningar
702
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Konstig fråga kanske, men jag håller på att bli tokig på att det är fakturor ”överallt” det är e-fakturor och autogiro hos banken, någon...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 099
Senast: sjoberga
·
Samhälle Hur länge får en förening spara adressuppgifter om en som gått ur föreningen (låtit bli att betala medlemsavgiften)?
2
Svar
29
· Visningar
1 719
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här inlägget rör sig kanske främst till er som har någon typ av ångestproblematik och därför äter ångestdämpande mediciner...
2
Svar
35
· Visningar
2 100
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Alla har vi våra trix för att slappna av. Vilket är ditt?
2 3
Svar
49
· Visningar
2 535
Senast: Milosari
·
Samhälle Klappade mig själv på axeln för att jag blivit bättre på att hänga med, se på nyheterna och så.... och så är första nyheten att en...
2
Svar
27
· Visningar
1 801
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag och min pappa ska roadtrippa Mora - Örnsköldsvik onsdag-torsdag, vilket ska bli kul! Jag har varit där bara en gång tidigare, som...
Svar
18
· Visningar
745
Senast: Parat
·
Kropp & Själ Sonen på snart 4 år har haft över 40 graders feber i 5 dygn och idag var vi på vårdcentralen för en liten koll. Läkaren hittade inget...
Svar
12
· Visningar
1 271
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Jag har en nära anhörig som har cancer som hen kommer att dö av. Hen har varit dålig sedan knappt ett år tillbaka, hen lever på övertid...
Svar
10
· Visningar
1 646
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 371
  • Låst
Tjatter Dags för ny tråd då den gamla passerat 2000 inlägg och 100 sidor. :D Själv är jag på jobb och försöker att inte blåsa bort. Kontoret är...
99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
81 540
Senast: Soffan74
·
Samhälle Jag pratade med en manlig kollega häromdan och vi kom in på att prata om bråk/misshandel m.m. Varpå han säger att om tjej knäar en man i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 792
Senast: Ramona
·
Tjatter Jag har en tenta om två veckor, tänker bespara er all matematik men mitt problem går ut på att jag inte kan komma ihåg när det är en...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: Araminta
·
Mat Jag vill dissa fil. Alltså vad har hänt med fil? Jag har provat olika sorter, men tycker ingen smakar som de gjorde förr? Syrligt och...
2
Svar
35
· Visningar
1 904
Hemmet Är det någon som har flyttat ett hus? Hur gick det? Vad kostade det? Jag har sett uppgifter på runt 300 000 kronor från firmor som utför...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: Tarnin
·
Kläder & Bli fin Jag är sugen på att skaffa en termokjol för kyliga dagar. Men hur funkar de att cykla med, tänker att de kanske är för tighta så det...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: 95johsv
·
Kultur Har ni svårt att se vissa skådespelare i nya roller? Jag kan ibland inte låta bli att förknippa en viss skådespelare med vad jag sett...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 286
Mat Min depression blir bara värre och värre. Nu spenderar jag många av dagarna liggandes i sängen utan att ta mig upp. Har ingen ork alls...
2
Svar
34
· Visningar
3 771
Senast: lingonben
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Här gick precis strömmen.😫
20 21 22
Svar
436
· Visningar
21 321
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp