Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning :)Hej! Jag har börjat träna hoppning med min foderhäst som inte har hoppat så mkt förut. Han är 152 cm och arab. (Polsk) Men han...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Långnos
·
L
Körning Jag har aldrig haft någon maratonvagn och därför är det väldigt svårt att veta vad som är bra och vad som är mindre bra. Vikt, bredd...
Svar
14
· Visningar
2 430
Senast: loch
·
Dressyr Hejsan, jag skulle vilja få svar på en fråga jag har. Det är såhär, att jag har en D-ponny som jag tränar och tävlar hoppning med...
Svar
19
· Visningar
2 266
Senast: Ek3n
·
Trav Jag har ju bara haft pulsloggning på pållarna sen i somras och då har jag två väldigt lugna och stabila kusar att träna. Nu är jag ju...
Svar
16
· Visningar
1 735
Senast: ghost
·
C
Trav Jag har en fråga jag inte vet svaret på. Passgångare är dom uppfödda som passgångare eller är det travare från början? Startar...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Illiana
·
S
Hoppning Har ramlat av en hel del på sistone och skulle behöva lite tips för att bryta denna ovana. Jag rider på mitt 14 åriga sto som tidigare...
2
Svar
34
· Visningar
2 953
Senast: Ellyne
·
L
Trav Hittade inget bra svar på de hela! (har kollat massa gamla trådar men handlar mest om enskilda hästar) Så kan någon förklara för mig...
Svar
4
· Visningar
5 845
Senast: Comfort
·
G
Trav Er det noen som har en link til Franske avlshingster? Leter etter en hingst med masse, lengde og höyde.
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Indyhope
·
Dressyr Ja, var på tävlingsanmälan fyller man i kvalifikation till anmälda klasser. (menar nu till nationell ponnydressyr) Menar då på SvRF's...
Svar
5
· Visningar
971
S
Trav Jag har en valack på 8 år som har lättare än normalt för att dra på sig "ledvärk". Han har tidigare haft problem med knäna (som...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: j_m_b
·
K
Islandshäst nu undrar jag hur jag ska träna min 7-åriga valack inför våran första 5-gångstävling. jag har lagt han i pass några gånger men det går...
2
Svar
26
· Visningar
2 162
Senast: Toppur
·
Western jag ändrade mig, insåg vad som hände förra gången jag skrev om ämnet
Svar
12
· Visningar
1 697
S
Western Någon som vet vart man kan få tag på en sånn inom sveriges gränser? (Hittat en av för liten storlek på blocket endast och en på denna...
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: Zip A
·
Trav Och på vilket underlag? Vliken typ av vagn? Hastighet? Jag funderar hur ni gör när ni kör intervaller? Själv har jag två...
Svar
10
· Visningar
2 645
Senast: jari
·
L
Övr. Grenar Någon som vet om det går att få tag på bilderna som varit med i programmmen eller från olika lopp. Brukar det vara fotografer vid sidan...
Svar
18
· Visningar
2 554
Senast: Fayrus
·
Western Men frågar man inget får man inget lära sig. Jag var med stallägaren igår och titta på en 3 åring de ska köpa. Hästen är riden...
Svar
17
· Visningar
1 796
Senast: Mysaan
·
L
Övr. Grenar Har galoppsporten fått en Kolgjini, någon som vågar slå näven i bordet tro...
Svar
10
· Visningar
1 452
Senast: Topolino
·
Western Nu är jag här och terrar er igen. :D Funderar på om jag ska införskaffa mig en pad innan jag börjar prova sadlar? Vad ska jag då...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Yrja
·
Islandshäst Två nyimporterade ston står i mitt stall sen i december. Hästarna är registrerade och finns med i WorldFengur, kvitto skriven av han som...
Svar
9
· Visningar
1 182
Senast: foldar
·
C
Western Hej, Vill ni komma med lite förslag vadför färg jag ska ha på padden till min Phigalle som även passar ihop med sadeln? och vart kan...
2
Svar
30
· Visningar
3 082
Senast: SAVVY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp