Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Jag har en underbar fyra gångare som börjar bli riktigt duktig i samtliga gångarter, och det känns roligt eftersom vi har kämpat en hel...
Svar
11
· Visningar
1 497
Senast: Pempia
·
M
Distans Vad är en podium sadel? Hur är en sådan uppbyggd? Vad är fördelen och nackdelen? Vilka tillverkar dessa och vart kommer de ifrån? Är...
Svar
10
· Visningar
6 212
Senast: miina
·
Trav Mitt nya projekt är knakig i lederna. Han var smidig och fin tills jag trappade upp träningen men nu är lederna alldelles torra, typ...
Svar
19
· Visningar
2 766
Senast: Ballerina
·
T
Övr. Grenar Har tänkt köpa ett sto efter Diaghlyphard för ridning och senare avel. Är det någon som har erfarenhet av avkommor till Diaghlyphard...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: TB-lover
·
C
Körning Är nyfiken på om det finns fler som har, eller står i kö för att få, en brukshäst (ardenner/nordsvensk)från Ackordshäststiftelsen...
Svar
8
· Visningar
2 991
Senast: fijja
·
Western jag vet att jag har sett en internet butik som säljer lösa öron till en öras träns. Någon som vet?
Svar
5
· Visningar
894
Hoppning Min pålle är en sådan där en på miljonen, hon är positivt inställd till arbete, toppade öron och lagom mkt motor. Plötsligt började hon...
Svar
9
· Visningar
1 909
Senast: Mazarinen
·
B
Dressyr Har hittat ett träns från Knights Leather modell King Richard. Hur är kvalitén på detta träns. Någon som har tränset ? Hur bred är...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: pinky
·
M
Western Vill inte vara en glädjedödare men hittade denna när jag var ute och letade videos. http://www.youtube.com/watch?v=vIZJHZ9tEo0 Ger...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 524
Senast: Tess82
·
Körning Är det någon där ute som kör minishettis och vet vilken längd ni har på bröstan eller skulle kunna mäta den? Hoppas på svar!
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Burza
·
Hoppning Jag vet att det finns en tråd, men den är så luddig! Handlar ju bara om västens vara och inte vara typ. :p Hittar någon en komplett...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
10 515
Senast: Bison
·
Fälttävlan Jag är jäkligt sugen på att åka på träningsresan för JJ och BG till Luhmühlen i början av april. :bump:Är det några här som också har...
Svar
18
· Visningar
2 034
Senast: Undret
·
I
Fälttävlan vad är teamchasing ? en polare till mig som håller på med FT nämnde detta för mig, men jag har ingen aning om vad de är...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: Melynda
·
N
Trav Hejsan! Tänkte höra om någon vet något om travsporten i USA eller har nån bra länk. tex. vad har dom för utrustining där som ej är...
Svar
1
· Visningar
939
Senast: *nuthella*
·
G
Tävling Antingen har jag inbillat mig och det sitter bara i huvudet på mig eller så är det så.. Jag kan inte tävla med kavaj.. eller ja kan och...
2
Svar
31
· Visningar
3 003
Senast: kanontjej
·
S
Hoppning min häst kan hoppa 130 cm. Vilken klass skulle vi kunna hoppa i?
2
Svar
27
· Visningar
3 731
Senast: landkid
·
S
Islandshäst jag har inte sett ngn trav på den sen den föddes, bara tölt o galopp. snygg o jätte trevlig och töltsäker kan jag tro men kan det bli...
Svar
9
· Visningar
1 719
Senast: Trolltyg
·
M
  • Låst
Islandshäst Någon som har? Stora knä stöd?
2
Svar
25
· Visningar
3 224
Senast: sweet_extraa
·
K
Western Tänkte skicka min 3 åring på inridning, frågan är bara till vem? Tacksam för tips. Inriktning pleasure, hus.
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Wild Rein
·
T
Distans Som överskriften säger- och apropå föregående tråd- så undrar jag vad fördelen är med en bomlös sadel? Har knappt sett en sådan och är...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: mahlmt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • FÅRtråden
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp