Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Jag hoppas att detta inte tolkas som reklam, och att det ligger på rätt forum. I och för sig så borde det ju knappast göra så mycket...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: cissiny
·
Hästmänniskan Någon som VET vilka av boxtillverkarna som har slagdörrar på sin ordinarie "repertoar"? :confused: Jag har försökt kolla av de flesta...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Moniq
·
S
Hästmänniskan Ni som praktiserat i stall eller liknande.. vad fick ni för pengar i månaden? Försäkringskassan kommer betala ut en viss summa till mig...
Svar
11
· Visningar
1 586
Senast: Vala
·
S
Hästmänniskan Visste inte vart den här tråden hör hemma...så den hamnade på Gnägg så får jag hoppas att den flyttas rätt om den ligger fel. :bow...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 410
Senast: Immer
·
L
Hästmänniskan Jag ska troligast köpa en häst nu efter mitt uppehåll från hästar då min gamla häst var tvungen att tas bort. Men nu känner jag mig...
Svar
7
· Visningar
946
L
Hästmänniskan Vad är skillnaden mellan A1 och A2 på hästinfluensa? Vissa hästar är vaccinerad mot A2 och andra mot A1.
Svar
2
· Visningar
1 166
Senast: Liqo
·
Hästmänniskan \"köpt fel häst\" I vintras fick jag hem ett 1,5årigt sto som jag hittat förra sommaren, hon kom med hästbuss och vi hade gjort upp med...
2
Svar
21
· Visningar
2 938
Senast: Iglatjarn
·
L
Hästmänniskan Pållen skoddes i fredags- redan idag tappade han en sko, den bara trillade av när jag red. Ska ringa hovslagaren imorgon och be honom...
2
Svar
20
· Visningar
1 869
Senast: HillsBon2
·
J
Hästmänniskan Är detta rimligt?: Hyra, spån, saltsten och hö (max 8 kg /dag) Totalt; 1400 kr/mån All kraftfoder får var och en köpa. I detta pris...
Svar
12
· Visningar
1 110
Senast: PONNY_LOVER
·
B
Hästmänniskan hur ska man kunna bestämma sig för vad man vill utbilda sig till egentligen? :crazy: och kan man bli ngt inom hästeriet om man inte...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: beagle
·
R
Hästmänniskan Vad är minimimåttet för boxar?? har försökt att leta på jurdbruksverkets hemsida men inte hittat och har också försökt att söka här men...
Svar
3
· Visningar
2 983
Senast: Jet
·
Hästmänniskan En liten undran bara, nån som är duktig på sånt... Vilken lagstiftning är tillämplig om man köper en vara av ett företag som inte har...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: snofflan
·
Hästmänniskan Sitter och funderar på hur jag ska göra med mitt föl. Han är en shetlandsponny och hingst. Min fråga är nu om han går att registrera...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: _moa_
·
J
Hästmänniskan Köra en ponny (D) och en stor häst i samma transport? En boggi-kärra är det med en volvo (kombi, minns inte mod, inte vår)som drar...
Svar
18
· Visningar
1 780
Senast: Amateur
·
F
Hästmänniskan Är det någon som har ett kotrakt för inackordering? Snälla om ni har det skulle ni kunna maila det till mig? tesslamar@hotmail.com Om...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: FarresTess
·
Hästmänniskan Hej! Skriver ett nytt inlägg men utan firmans namn eftersom det då blir raderat (tyvärr eftersom ingen borde köpa något från skitfirman...
Svar
6
· Visningar
1 153
Senast: Bubbla
·
C
Hästmänniskan Om man köper sig en häst som är besiktigad av säljaren och sen upptäcker efter en månad att hästen inte är helt fräsch. Om man då gör...
Svar
14
· Visningar
1 594
Senast: Francess
·
Hästmänniskan Om man har ett gammalt stall och inte har takhöjden enligt måttbestämmelserna, måste man bygga om då? Vi har funderat på att flytta...
2
Svar
23
· Visningar
11 254
Senast: jennyjenny
·
K
Hästmänniskan Den hamnar säkert helt fel tråden, men jag hittar inget bra ställe att lägga den på. Nåväl, jag ska lämna ut min häst på foder och...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: Hovdam
·
Hästmänniskan har man ju gjort lite då och då. Nu ska den få stå hos mig under hela vintern. Hennes övriga hästar står hemma hos henne 12 mil från...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp