Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Den här frågan har säkert varit uppe många ggr, men jag skulle gärna vilja ha några goda råd! Min vän köpte ett halvblodssto för en kort...
Svar
15
· Visningar
1 483
Senast: Ramona
·
S
Hästmänniskan Är det någon som vet hur lång den banan är? Jag har hört att höjden är 110cm, och det är väl inte så farligt om det inte är värsta...
2
Svar
21
· Visningar
2 086
Senast: sthlm23
·
S
Hästmänniskan Denna sommar var det aviserat storstädning, förbättringar, reparationer, och ommålning av stallet när hästarna försvunnit ut på...
Svar
14
· Visningar
1 361
Senast: Darbhanga
·
S
Hästmänniskan Köpte en hästtransport i februari från -83. Vi har renoverat allt som behövdes själva utom bromsarna som vi lämnade in på en verkstad...
Svar
15
· Visningar
3 542
Senast: Sirisiri
·
C
Hästmänniskan Vi har eventuellt hittat en hus med stall på gården!!! Det är jättefina hagar där och han har två stallbyggnader. En med 4 boxar och...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: thezo
·
S
Hästmänniskan Jeg er på utkikk etter hestejobb i England. Har tittet litt på YardAndGroom.com, og sendt inne noen søknader. Lurte på om det er noen...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Har funnet en :love: oldenburger!! Han er 4 år, og jeg tenkte, før jeg tar han til Oslo, at jeg skal ha han i Värmland en måned eller...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Haffe
·
H
Hästmänniskan Hur stor måste en box vara för att få ha en b-ponny där? (ca 125 cm) Skriv gärna adress till någon sida man kan läsa om vilka regler...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: taccotad
·
Hästmänniskan Hej har nu äntligen i månadsskiftet köp min lilla gård. Men nu är det så här: För att komma till min gård(som ligger en bit in i skogen)...
Svar
15
· Visningar
1 791
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Vi antar att köparen = A och säljaren = B. Hästen har stått på foder hos A i snart ett år. B vill nu sälja hästen. A vill köpa hästen...
2
Svar
20
· Visningar
3 082
Senast: Kassiopeja
·
Q
Hästmänniskan Kan man döpa sitt stuteri till ett engelskt namn som t.ex. "Stuteri Queen" eller "Stuteri Freedom" :D Dom flesta har ju tråkiga namns...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Queen
·
A
Hästmänniskan Hamnade helt plötsligt på en tjejs lunar som jag absolut inte känner, kollade i hennes kollage och vad finner jag där!? Jo, bilder på...
Svar
13
· Visningar
1 530
Senast: Djurjouren
·
Hästmänniskan Era erfarenheter? Säkerhet? Skador ni sett? Är jag så dum i huvet som inte vill ha min häst på bete med fårstängsel?? Vad säger...
2
Svar
35
· Visningar
3 770
Senast: ylvalill
·
D
Hästmänniskan Jag vill låta en annan person använda en av mina bilder kommersiellt (trycka upp t-skjortor), men inte överlåta hela upphovsrätten. Nån...
Svar
3
· Visningar
925
Senast: Den_Lille
·
J
Hästmänniskan Hej! Vi har en undangömd vildvuxen plätt med meterhögt gräs/tistlar som vi vill öppna upp. Vi fick tipset att ha får där, vad har ni för...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Ramona
·
T
Hästmänniskan går händelserna i förväg och planerar vilken färg jag ska ah i stallet, vad tycker ni?några förslag? Det ska vara svart ca 80 cm högt...
2
Svar
32
· Visningar
2 857
Senast: BeastieBabe
·
S
Hästmänniskan Hur ska jag göra? För 1 månad sedan skickade jag iväg min alldeles nya charles owen hjälm. Tjejen som "köpte" den skulle ha satt in...
Svar
18
· Visningar
1 407
Senast: Sunnan
·
Hästmänniskan Har lite frågor kring uppstallning. Undrar vad ni betalar för en månad, vilka tillgångar ni har och vad som ingår, vad ni behöver göra...
2
Svar
33
· Visningar
2 941
Senast: taccotad
·
L
Hästmänniskan att denna tråd hamnar rätt. :) Satt och diskuterade med en vän i går och ingen av oss kunde minnas hur det egentligen låg till så det...
Svar
4
· Visningar
795
Hästmänniskan Vi ska förhoppningsvis komma igång framåt hösten med ombyggnation av vår ladugård så att det äntligen blir ett fint stall! :bow: Det...
Svar
15
· Visningar
1 392
Senast: Welsh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp