Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Har fått för mig att bygga en rundcorall. har beställt massor, matta och sand. Men vad i hela friden ska man ha för stängsel? Trä, bakar...
Svar
4
· Visningar
4 380
Senast: gadriel
·
Hästmänniskan Nu behöver jag råd... Har sålt en sadel som jag nästan är hundra på att bommen är (var) hel på när jag skickade den. Nu fick jag ett...
2
Svar
26
· Visningar
3 230
Senast: Skruttan
·
S
Hästmänniskan Funderar på en medryttare till Hästen, hur mkt är rimligt att ta betalt för att rida ett halvblod 2dgr/vecka, rida ut, kanske rida på...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan hmm, har bestämt mig för att imon erbjuda en tjej i ridklubben att om hon vill så får hon gärna hjälpa mej att sköta en av hästarna...
Svar
18
· Visningar
1 013
Senast: charmant
·
K
Hästmänniskan Vad har ni i ert stall? vi har: Ett ridhus som har måtten 60x40 m, med sittplatser på läktaren Tre utomhusbanor, varav en belyst...
Svar
8
· Visningar
1 231
Senast: Dragonfruit_
·
C
Hästmänniskan kan någon förklara hur det går till och så? jag förstår inte riktigt. jag skal inte försäkra någon häst men jag undrar bara hur det går...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: HEXE
·
Hästmänniskan Nu måste jag få veta,hur ligger det till med hästpassen egentligen?Kommer det att bli någon lag och vad kommer det att kosta att få ett...
Svar
8
· Visningar
827
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Eftersom jag inte hittar utbildnings forumet,,, antigen är jag blind el så har de tagit bort det.. JAg undrar om det är någon här som...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: jari
·
Hästmänniskan Vill köpa en transport som är så lätt som möjligt, d.v.s som kan dras av en så liten bil som det bara går. Hästen som skall åka väger ca...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Lämnar iväg min valack i veckan på utbildning av en duktig tjej. Jag står för alla kostnader te.x stall o foder, hovis bla. Hon behöver...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Spirit
·
S
Hästmänniskan Någon som vet vilka momssatser som gäller för uthyrning av box, resp. hyra av hel anläggning ? Tacksam för svar av någon som verkligen...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Boj
·
Z
Hästmänniskan Nu har vi börjat planera sommarbetet för två av våra små hästar. Sommarbetet kommer att vara på ett plats, där det aldrig har varit...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Moniq
·
Y
Hästmänniskan när jag flyttade in i stallet där damen står nu så diskuterade jag och stallansvarig att det skulle byggas en sadelkammare och att jag...
Svar
5
· Visningar
1 027
G
Hästmänniskan Är det nån som har ett kontraktexempel på uthyrning av box eller som v :confused:et var det finns på internet att dra ut???
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Cado
·
Hästmänniskan Hej! Vi ska fixa till lite betesmark där Rallarrosorna tagit överhand. Hur får man bort dem på bästa sätt? Fick tipset att bränna...
Svar
7
· Visningar
4 451
Senast: Mynta2
·
S
Hästmänniskan Jag står i ett stall där en markägare har stängt av sin väg med en vägbom som han satt hänglås på, för att dom inte tycker om att ha...
Svar
9
· Visningar
5 325
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Finns det några tjejer här som är utbildade hovslagare? Killar är också välkomna att berätta om utbildningen, men jag vill gärna höra...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Dragonfruit_
·
Hästmänniskan Vid vilken ålder kan man teckna försäkring i Agria?
Svar
3
· Visningar
759
Senast: LaMaya
·
Hästmänniskan Hur är det att gå på skolan där egentligen? Hur är hästarna, lärarna, maten.. Ja allt! Antagligen kommer jag nog att välja och gå där...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: emmelina
·
Hästmänniskan *suck* Är i valet och kvalet om jag ska byta stallplats. Jag har haft mina hästar uppstallade på nuvarande stallet i drygt sex år...
Svar
8
· Visningar
1 172
Senast: Salandge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp