Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Har man någon som helst möjlighet att häva köp av häst fast den inte har något fysiskt fel?Har nyligen köpt en valack, som är väldigt...
2
Svar
25
· Visningar
2 922
Senast: Cosheen
·
C
Hästmänniskan Jag har en häst som behöver ridas till, jag har beslutat att låta en duktig tjej rida hästen en gång i veckan. Vad är rimligt att betala...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Loranga
·
Hästmänniskan Vi ska blanda i stenmjöl i den befintliga sanden (som är ett ca. 15 cm. tjockt lager) Ev. ska vi ta bort en del sand och lägga ett lager...
Svar
11
· Visningar
1 084
Senast: Kiira
·
R
Hästmänniskan Var kan man hitta hästjobb förutom här på buke och i ridsport???? //Rocco
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Moniq
·
J
Hästmänniskan Var hittar jag \"block\" för att hissa upp saker? Skall vara ett block med fästplatta så man kan fästa det i taket. I den skall sedan...
Svar
2
· Visningar
2 036
Senast: joa
·
P
Hästmänniskan Har fått mojligheten att hyra ett stall med 3 boxar 3 minuter från dar jag bor, och tankte kolla om fler gor samma sak? Tankte då...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: Welsh
·
C
Hästmänniskan Vi är intresserade av att köpa en liten bit mark av vår granne, ca ett hektar. I dagsläget arrenderar vi det som hagmark och grannen...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Lizzy
·
S
Hästmänniskan såg att det var en tråd om det för ett tags sen, men kommer inte ihåg allt tyvärr. Vad finns det för regler/tullavgifter (så billigt...
Svar
10
· Visningar
3 770
Senast: Centaur
·
E
Hästmänniskan På sistone har det börjat komma två tjejer till vårat travstall och hjälpt till lite 13 och 15 år. Dom är ju ute efter att rida förstås...
2
Svar
25
· Visningar
2 822
Senast: DeCloe
·
Hästmänniskan Får man köra hästtransport med häst i om man har ett vanligt B(?) körkort?
Svar
11
· Visningar
918
Senast: Domaren
·
Hästmänniskan Vad ska jag \"budgetera\" för??? Jag undrar lite över vad man ska räkna med att få betala för häst, lite hypotetiskt. Inköp alltså...
Svar
8
· Visningar
1 009
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Är det någon som vet om det finns bensinmackar som hyr ut hästtransporter som man kan lämna i en annan del av landet på mack inom samma...
Svar
5
· Visningar
1 637
Senast: Mia_R
·
D
Hästmänniskan Får man rida på grusvägar som är spärrade med vägbommar? Det har vi alltid gjort, vi har bara ridit förbi dom. Och om dom är öppna får...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: piggis_83
·
C
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av att hyra häst, längre eller kortare perioder? Tex har jag sett att sommarridlägers hästar hyrs ut under...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Sue_fia
·
Hästmänniskan Jag fattar inte en sak. Jag har betalt in en licens till ridsportsförbundet igår. Av ridklubben fick jag hemskickat ett licenskort i...
Svar
5
· Visningar
793
S
Hästmänniskan Det är så här att jag lånar ut min ponny till en tjej som rider den 4 dagar i veckan. Jag tar ingen betalning utan henne. All träning...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: bcg
·
Hästmänniskan Kan nån berätta vad som står i det?
Svar
10
· Visningar
1 483
Senast: bengall
·
R
Hästmänniskan In need of HELP!! Jag ska säga upp mig ifrån stallet där jag står nu...eller rättare sagt jag HAR sagt upp mig, jag har 1månads...
Svar
14
· Visningar
1 115
Hästmänniskan Jag fick i helgen veta att jag är kriminell :o! Jag har under de sista 7 åren framfört en för tung släp. Hur gör man för att typa ned...
Svar
17
· Visningar
2 346
Senast: Darbhanga
·
Hästmänniskan jag har ett litet dilemma som jag önskar lite råd om. Jag har ett sto som är ganska ranghög, iaf ganska kaxig och ska helst sätta andra...
Svar
12
· Visningar
1 055
Senast: ia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp