Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Upptäckte igår att vår ena kattunge hade ett litet sår på ena bakbenet. Hon är 10 dgr gammal idag. Ser ut som ett skavsår och hon är...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: Yrja
·
Katthälsa Min kompis katt (hona, okastrerad, under året, normalviktig) kräks, har diarré och är väldigt trött. Hon hade tidigare problem med...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: astronaut
·
T
Katthälsa För en vecka sedan kastrerades min konkatt (10 månaders Maine Coon), själva såret har sett fint ut ända sedan dag 1. Men nu när hon...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: thea
·
A
Katthälsa Hej! Haft min lilla bosse som är innekatt på ett år i drygt en vecka. Två dagar efter vi hämtat honom så har han inte vart bra i magen...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Sol
·
M
Katthälsa jag är absolut ingen katt expert alls så nån kanske kan hjälpa mig med min "konstiga" katt.. jag har en katt som är 1 1/2 år...
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: Sol-Mone
·
Katthälsa Jag har köpt hundgodis, pressade, torkade skivor av kyckling och lax. De är väldigt hårda och katterna får verkligen ta i med...
Svar
5
· Visningar
2 610
Senast: Huffsa
·
I
Katthälsa jag misstänker att min gammel-katt har urinvägsinflammation för att katten går till "toaletten" men inget kommer eller mycket lite. han...
Svar
3
· Visningar
1 816
Senast: isfrida
·
Katthälsa Hej alla visa kattkännare. Fästmannens katta börjar bli till åren nu. Hon är en 13-årig blandras, bondkatt och Russian Blue (25%)...
Svar
3
· Visningar
1 020
Senast: Disen
·
S
Katthälsa hej det var jag som skrev för ett tag sedan om att jag har hämtat hem två katter på 2 år. jag har nu haft dom i 2 veckor lite mera men...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Vagis
·
B
Katthälsa Hej alla. Har sedan 1 mån tillbaka 2 st kastrerade hankatter (c:a 1 år gamla) som har mest varit innekatter hos föregående ägaren, men...
Svar
13
· Visningar
3 031
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Jag kom hem i förrgår till min hemby för att hälsa på min mor. Min katt Putte har sedan några år tillbaka flyttat över till våran...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: sthu
·
Katthälsa Läste någonstans att solskyddslotion inte är så nyttigt för katter. Det jag funderar över är om det gäller en viss mängd, eller är det...
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: hcw246
·
Katthälsa Vår 2,5-åriga kastrerade hankatt var inne för sin årliga rakning till vet (långhårig huskatt som lätt får tovor) härom dagen. När de...
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: Heulwen
·
L
Katthälsa Har en utekatt som börjar få lite för långa "bak klor", han är rätt så gammal och är inte ute så jätte mkt och det låter av klorna när...
Svar
4
· Visningar
5 720
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Han är 14, fyller 15 i år. Han äter inget annat förutom hundens torrfoder av märket Eukanuba. Jag hittar honom jämt i hundmatsäcken, och...
Svar
4
· Visningar
1 859
Senast: soffa
·
T
Katthälsa Mina kattungar är nu ca 5 1/2 vecka gamla. De har nu i ca en vecka börjat äta uppblött torrfoder, burkmat och de försöker även pilla i...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: bengeten
·
Y
Katthälsa Har under de senaste dagarna sett hur min elva månader gamla huskisse Chico fått kladdiga och rinniga ögon. Det är gulaktigt och...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: TantEster
·
Katthälsa Abbie har en liten mörk fläck i ögat, på det gula. Den har blivit liiiiite större. Dök upp för några månader sen. Storleken är kanske...
Svar
13
· Visningar
18 517
Senast: Prosit
·
Katthälsa Har en långhårig icke raskatt som för ett tag sen började klia sig bakom öronen, speciellt det ena. Så fort jag såg detta så behandlade...
2
Svar
22
· Visningar
17 190
Senast: Mariaauto
·
Katthälsa sitter och funderar hur jag ska göra. Har en honkatt som nu är 3år. I november började hon kissa inne. Oftast på samma ställe. Har...
Svar
3
· Visningar
1 279
Senast: Rebecka83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp