Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Min lilla donna (fyllde fyra i mars) vill trava i nerförsbackarna i skogen. När vi promenerar kan hon utan större bekymmer gå i...
2
Svar
26
· Visningar
3 134
Senast: Totola
·
K
Ridning Jag har blivit erbjuden att ha en ardenner på foder i sommar. En underbar häst, riden och körd och mycket välmusklad. Vill jättegärna...
2
Svar
33
· Visningar
3 462
Senast: Diantha
·
Ridning Om tråden ligger fel så får snäll moderator gärna flytta den! :) Jag är så grymt sugen på att packa packväskorna och ge mig ut på...
Svar
4
· Visningar
1 226
Hästhantering Den förra låstes ju av förmånga inlägg och jag har inte sett någon ny, så startar en här! Här kan vi bildbomba när vi tricktränar med...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 806
Senast: dengra
·
Ridning Vet inte om jag postar på rätt ställe.. Jag har funderat på detta ett bra tag nu. Jag bor mitt i skogen. Björn hade setts senast igår...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 423
C
Träning Hejsan! Jag rider och försöker utbilda en ardenner i dressyr, vi har lyckats bra ihop än så länge men jag har börjat stöta på lite...
Svar
10
· Visningar
1 433
Senast: Coolyqueen
·
Ridning Kan man lära gamma hund sitta? Jag har nu fått tag i en äldre herre som är väldigt sparsamt riden men otroligt trevlig att sitta på...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Lindon
·
S
Hästhantering Jag har fått ett bekymmer med mitt varmblodssto. För ca tre veckor sedan uppmärksammade jag att hon inte tyckte om att jag rörde henne...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: saramalovgren
·
L
  • Låst
Hästhantering Detta är första gången jag skriver här, men får hoppas att det blir rätt! jag är medryttare på ett gotlandsruss som har börjat stegra...
Svar
4
· Visningar
997
Senast: IngelaH
·
L
Träning Jag är så sjukt sugen på att börja hoppa! Det ser roligt ut, och jag vill så hemskt gärna börja hoppa, men p.ga. yngre barn i min...
Svar
10
· Visningar
5 376
Senast: Piraja
·
Ridning Fick ett infall att rida på "lång"tur med hästen i morgon, vilket innebär sammanlagt två mil. Dock har jag dressyrträning (45 min) på...
Svar
10
· Visningar
3 891
Senast: Riley
·
S
Träning Mitt ena sto är född med bara ett öga. hon är 8 år och har mest gått som sällskap och lite i skogen. Men hon har visat sig vara väldig...
Svar
10
· Visningar
4 288
Senast: skippan
·
Ridning Hej. Jag har sökt runt bland en massa trådar efter en lösning på mitt problem men hittar inget som stämmer in. Jag är medryttare till...
2
Svar
21
· Visningar
2 495
Senast: Gampi
·
Ridning Heiisan. Har en Islandshäst på 28 år.. Han vill absolut inte stå still när man ska sitta upp .. Hur fasiken gör jag? .. Vill att han...
Svar
7
· Visningar
1 516
Senast: FailGirl
·
G
Hästhantering Hej! har en varmblodskille som är helt underbar. Men så fort jag hoppar upp blir han "tossig" och sprallig.:bump: trippar sidleds...
Svar
7
· Visningar
1 636
Senast: Lager
·
S
Ridning Jag har köpt ett avelsto (osedd och lite utan eftertanke... :angel:) som gick 3 års men efter det stått i avelsboxen 7-8 år...
Svar
1
· Visningar
1 138
S
Hästhantering Har ett fullblod, fd galoppör som enligt förra ägaren har åkt både ensam och med kompis i transporten utan problem, och har åkt mkt...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: speedy2002
·
Ridning Hej hej! Jag har inte egen häst (söker medryttarhäst i stockholm btw) men har hand om en häst på min ridskola som kräver lite mer av...
Svar
6
· Visningar
1 717
Senast: mausan
·
E
Ridning Jag har haft mitt varmblod i fyra år nu, i början tyckte hon det var jätteroligt att hoppa ner i diket när det kom bilar, sen vande hon...
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: KasperTim
·
Ridning Jag fortsätter att stilla min nyfikenhet angående senskador och gaffelbandsskador!:idea: Nu undrar jag om någon har erfarenhet av att...
Svar
4
· Visningar
3 387
Senast: Zoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp