Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej! För att gör en lång historia kort... Jag har växt upp med mycket problem i familjen och behandlades på BUP när jag var i tonåren...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 005
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Med inspiration från ett tv-program igår som handlade om hur mycket pengar man lägger ner på sitt utseende. Hur mycket lägger ni ned...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 199
Senast: WS6
·
Äldre Just det! Avskyr nyår då jag är singel. Ifjol hade jag ett jättetrevligt och fint nyårsfirande med mitt ex och vänner. Nu, som singel...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
15 522
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Sista tråden jag någonsin trodde att jag skulle posta men here goes.. Allt började väl i våras, typ maj, skulle jag tippa på. Började...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 064
Senast: sandra87_
·
Äldre Jag undrar om man behöver göra något själv om det visar sig att ett anslutande flyg som man ska åka med är tidigarelagt med ett par...
2
Svar
25
· Visningar
1 998
Senast: Thomasine
·
Äldre ... är det fler bukefalister som har spännande äventyr eller utmaningar på gång? Själv har jag precis ansökt om att få komma med till...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: Amk
·
Kropp & Själ Vet någon detta? Eller har källor åt något håll på det?
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 797
Senast: Ullmerkott
·
Äldre Funderar på att börja jaga ett par (Balmain x HM) på nätsidorna men är ju snål :o;) Så tänkte höra om någon här testat något par och vet...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Halali
·
Äldre För många år sedan, i alla fall runt 8 år, såg jag delar av en skräckis hemma hos min farmor och farfar på deras boxer. Det var nog den...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Twihard
·
Äldre Ni som servar bilen på vanlig verkstad (jag är alltså inte ute efter svar från de som byter oljor själva eller låter grannen Bengan göra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 987
Senast: lil-sis
·
Äldre Vi började prata Uppsala-restauranger i Vad gör du-tråden och @lizan tyckte då att en buketräff vore trevligt. Jag är inte sen att hänga...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
10 272
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag har ju mått lite sisådär ett längre tag, med några djupare svackor där allt känns värdelöst, och jag känner mig bara ensam och...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: anhe
·
Hemmet Nu har tvestjärtar och spindlar börjat ta sig in genom min altandörr, trots att jag har den stängd. Finns det något man kan kleta på...
Svar
14
· Visningar
2 258
Senast: Mirre
·
Äldre Har hittat et badkar jag vill ha hos Trademax men vågar man handla där?? Har hört och läst väldigt mycket skit om företaget. Vad är...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Mois
·
Äldre Jag har länge varit sugen på att anordna en Thanksgiving middag för vänner, främst för maten och inte så mycket det historiska eller the...
Svar
12
· Visningar
1 356
Senast: Aliche
·
IT & mobiler Har tagit över en hemsida för min lokala lilla håla och jag har tämligen begränsad kunskap om hemsidor. Den är urful och sambon var...
Svar
8
· Visningar
708
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Utan att gå in på för mycket detaljer här, om någon (typ jag) har så lätt att få prestationsångest att det påverkar allt i livet, precis...
2
Svar
20
· Visningar
3 031
Senast: MJLee
·
Hemmet Problemet är inte nere under vattnet utan där vattnet rinner ner på sidorna när man spolar. Det är allra värst bak. Som en gulbrun...
Svar
19
· Visningar
6 732
Senast: Korven
·
Trädgård & Växter Fler än jag som har en liten djungel hemma? :p Och vad har ni? Jag har: - Ett litet Litchie-träd från 2007, ca 70cm högt.. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 710
Senast: Skyggni
·
Äldre Vill ha en lysande stjärna i toppen av granen. Finns såna fortfarande att få tag på? Har försökt googla men hittade endast en gammal på...
Svar
9
· Visningar
1 713
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp