Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Håller på att prova Apples nya musik-tjänst för att se om det är värt att överge Spotify, men jag saknar en av mina favorit-funktioner i...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: Och_Aye
·
Kropp & Själ Ja, jag trodde att semester skulle göra mig gott. Vill råda med andra som sitter/suttit i samma båt. Min "Skrynklare" har semester två...
Svar
9
· Visningar
1 218
Äldre Jag har en väldig beslutsångest och skulle behöva lite olika perspektiv som kan underlätta mitt val. Jag och min sambo har fått...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 610
Senast: emma-vsm
·
Äldre Idag började båda mina brandvarnare att lysa rött och pipa med jämna mellanrum. Tog ner dem och tog ut batterierna för att slippa pipet...
Svar
10
· Visningar
21 799
Senast: Klara
·
Relationer Idag lagade jag mat i fel ordning tydligen. Bara för att jag gjorde det så ska jag straffas. Då är det tillåtet att skrika på mig. Ja...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 869
Senast: Squie
·
Äldre Vi är lite smått spekulanter på en fastighet. Del av huset är gammalt (byggt 1929 står det, men det brukar väl stå så när de inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 618
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Hur tror ni förutsättningarna för att lyckas driva en tygaffär idag ser ut? Köper folk tyger nu för tiden? Att komplettera utbudet med...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 083
Trädgård & Växter Som rubriken lyder, vilken är er favorit marktäckare att ha i en rosrabatt? Rabatten har innan varit vanskött och fullständigt övertagen...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 328
Äldre Hade ni kunnat tänka er att bo 50 meter från en aktiv järnväg? Varför/varför inte? :)
2 3
Svar
58
· Visningar
6 236
Senast: Korven
·
Tjatter Jag är på semesterresa och befinner mig för närvarande i Alingssås. Nu kan jag inte riktigt komma på vad jag ska göra längre men jag...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Är ansvarig för två tidningar, en i ett förbund som vi vill utveckla och bland annat lägga på webben, och en som idag ligger på en...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: Cambrie
·
Äldre Hade min bil inne förra veckan på service. Helt vanlig milservice och självklart hos en Saab-auktoriserad märkesverkstad. Inga...
Svar
8
· Visningar
3 176
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Jag gick ut kommunal i maj i år pga lite olika saker. Jag har även bytt jobb så de har inte kunnat dra pengar från lönen som tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
2 077
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vi ska åka till Pajala i sommar, men en treåring, en hund och en valp på tio veckor. 1. Hur gör vi för att ha ihjäl varandra? 2. Vi...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 812
Senast: golit
·
Äldre Nu har min skoldator tagits ifrån mig(:cry:) och till hösten flyttar jag ifrån pappas. Och eftersom min tekniska ådra är något...
2
Svar
30
· Visningar
2 150
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Alltså innan jag ens tryckt på på/av-knappen. Iofs är det ju smidigt men ovant, skulle hellre ha så att jag måste trycka på knappen för...
Svar
8
· Visningar
2 707
Senast: labb
·
Kropp & Själ Jag har märkt en sak som är märklig det senaste året. (har inte varit så här förut) Varje gång jag ska ha mens, alltså precis innan...
Svar
10
· Visningar
3 289
Senast: millan10
·
P
Äldre Önskar tips på ganska lättläst bok till tonårskille som inte är en bokslukare. Han spelar mest spel, så jag undrar om det finns någon...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: EmmaN
·
IT & mobiler Förslag på prisvärt macro-objektiv som passar till Nikon dx format? Sugen på att köpa men vill ha lite input vad som kan vara bra. Har...
Svar
12
· Visningar
1 021
Senast: Andorra
·
Äldre Någon som har tips på ett bra recept på glutenfri smuldeg? Eller annat bra recept utan gluten med rabarber. Helst inte specialmjölmixer...
2
Svar
33
· Visningar
3 204
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp