Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag är ute efter ett gammalt fönster med spröjsar. Helst utan glas i. Var kan man tänkas få tag i ett sådant? Har fått för mig att de...
Svar
18
· Visningar
1 811
Senast: Prosit
·
Hemmet Var och tittade på hus idag, trevlgt hus och trevligt läge, men i besiktningsprotokollet anmärktes det att dränering inte åtgärdats på...
Svar
12
· Visningar
7 914
Senast: Angua
·
Hemmet Hur tänker ni ang budgivning på ett hus? Hur länge brukar man vänta med att lägga sitt bud? Var på visningen idag. Ska man vänta ett par...
Svar
18
· Visningar
12 537
Senast: moiran
·
L
Hemmet Idag får jag och blivande sambon nycklar till vårat hus så här ska inredas :banana: Men jag har lite problem med sovrummet.. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 184
Senast: Kivina
·
Ä
Hemmet Vart hittar man tak? Vi hittar bara vitt trist. Jag googlar och googlar utan framgång. Sambon är shopping allergisk, därför vill vi...
Svar
6
· Visningar
4 658
Senast: Ängslig
·
Hemmet Jag har problem :p Jag har aldrig varit något fan av gardiner och i mitt rum hos föräldrarna har jag helt enkelt inte haft några. Nu...
Svar
3
· Visningar
3 147
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Jag har sen något/några år bestämt mig för att jag vill ha varma men ljusa färger i vårt sovrum. Färgerna är tänkt på sängkläder...
Svar
6
· Visningar
3 003
Senast: soma
·
Hemmet Golvet är slipat och lutat och därför tog jag tag med väggen. Problemet är att färgen täcker för fasiken inte. Har nu målat 3 lager...
Svar
3
· Visningar
1 259
Senast: Mammadutt
·
S
Hemmet Hej nu behöver jag värkligen all hjälp ja kan få... ja ska tapetsera mitt rum men nu har jag blåa hämska tapeter men jag vill ha typ ja...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Bonzaij
·
Hemmet Jag behöver hjälp med att hitta en (supersnygg) tapet som jag sett på två ställen; Vurma i Hornstull och på Bikbok på...
Svar
3
· Visningar
3 491
Senast: Elwan
·
Hemmet Fler som jag???? Jag hittade för ett tag sedan mina gamla spetsgardiner, har massor av dem då jag i mitten på 90-talet hade det i...
Svar
19
· Visningar
1 914
Senast: Armani__
·
Hemmet Blåbär med tillhörande Hunk flyttar till en större lägenhet inom en snar framtid. Vi är dock inte helt överens om vilket sovrum som ska...
Svar
16
· Visningar
3 170
Senast: Blueberry
·
Hemmet Håller på och städar och såg att hallgolvet är duktigt repigt. Det ligger en linoleummatta där nu, så det blir väl samma om jag måste...
Svar
11
· Visningar
8 746
Senast: MissFideli
·
Hemmet Ska titta på en bostadsrättsradhus imorgon, lån och allt sånt är fixat. Eller ja, lånelöfte har jag och kontantinsatsen ska jag fixa...
2
Svar
26
· Visningar
3 848
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag ska inom en mycket snar framtid skriva kontrakt med ett husföretag om ett nytt hus. Ni som gjort det hur mycket går det att pruta? 5...
Svar
14
· Visningar
6 462
Senast: majola
·
Hemmet Nu är det dags för mej och sambon att börja renovera övervåningen. Har betat av kök, badrum, vardagsrum och tvättstuga nere. Denna gång...
Svar
3
· Visningar
1 841
Senast: FadeAway
·
Hemmet Titta vad fint man kan fynda när man är ute och åker runt och kollar efter möbler. Ett superfint sminkbord i teak och utdragbar...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Armani__
·
F
Hemmet Jag håller på och göra om mitt rum och jag behöver lite tips. 1. Jag har bara två el uttag i mitt rum vilket gör att jag för...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Houdinie
·
S
Hemmet Eventuellt är det dags för mig att flytta till lägenhet inom en inte alltför lång framtid. Är supersugen på att ha en fototapet, eller...
Svar
8
· Visningar
4 334
Senast: moiran
·
Hemmet I somras köpte jag och sambon en stol för 30-40 kr. Silvermålad med grisrosa stolsdyna, superläckert :D Målade den vit och satte dit...
Svar
7
· Visningar
1 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp