Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Jag skulle gärna vilja lära mig mer om alla riksdagspartiers ställningspunkter både idag och historiskt i frågan. HIt me!
Svar
4
· Visningar
407
Senast: sjoberga
·
Fritid Tjipp! Framöver kommer Yours Truly att korsa Dalälven söderut för rekreationsresa till Stockholm. Detta kommer främst präglas av...
2
Svar
32
· Visningar
1 689
Senast: Murphy
·
Skola & Jobb Vad är er största besvikelse i en facklig fråga? Jag känner mig nu som jag fått en sista käftsmäll av min föregående arbetsgivare MTR...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 772
Senast: Manji
·
Juridik & Ekonomi Skulle ni köpa något av någon som på swish har skyddad identitet? Jag skulle köpa en sak av en tjej, hon bodde en bit bort så skulle...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 919
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Nån som spelar det? Ingen jag känner gör det och jag känner mig ensam :(
82 83 84
Svar
1 664
· Visningar
319 721
Senast: Jerseyite
·
Samhälle Var parkerar jag bäst? Hur är morgontrafiken in i Örebro från Västerås hållet? Borde jag räkna med några köer? Google Maps antyder...
Svar
17
· Visningar
1 094
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag börjar få lite panik. Jag drog till något i ryggen igår kväll. Ländryggen krampar vid minsta felaktiga rörelse och jag litar inte på...
Svar
14
· Visningar
1 333
Senast: Araminta
·
Samhälle Arg. Ledsen. Uppgiven. Hur kan så många tycka så? Tycka att det är vettigt? Jag vill förstå, men det går inte. Jag kan inte tro att de...
2
Svar
37
· Visningar
2 393
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb Vad betyder revved? "...the engine is being revved, is that right?"
Svar
2
· Visningar
435
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Jag och maken går i planerna på att bli ägare till en hyresfastighet, vi har hittat ett hus i grannkommunen (där jag också arbetar och...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 272
Senast: Motacilla
·
Hemmet Jag måste hitta ett sätt att kunna sitta mer ergonomiskt nu när jag bara jobbar hemifrån. Jag bor trångt och har inte plats för någon...
Svar
10
· Visningar
2 031
Senast: Agneta74
·
Tjatter Vi sitter och ska välja vilken film vi ska se, började fundera på vad som får er att titta på en film? Vad får er att välja just den filmen?
2
Svar
26
· Visningar
1 093
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Nu är det dags att byta ut den gamla, slitna, till en ny eltandborste. Vill ni som blivit riktigt nöjda berätta vilken ni köpte och...
2
Svar
23
· Visningar
1 348
Senast: Mariax2
·
Kropp & Själ Antar att det finns bra kunskap/erfarenhet här.... Min mor börjar bli alltmer förvirrad och jag blir alltmer övertygad att hon är...
Svar
11
· Visningar
928
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Haha , tyska biggest loser skriver på instagram att om man äter 2 kiwis en timme innan man lägger sig så förbättras sömnkvaliteten? Det...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har vrickat min fot 5ggr och även blivit trampad av en häst på samma fot. Nervskada är konstaterad efter jag blev trampad. Jag har...
Svar
7
· Visningar
759
Skola & Jobb Hej! Jagfick plötsligt för mig att det skulle kunna vara roligt att jobba som logoped. Är det någon här som gör det och har lust att...
Svar
9
· Visningar
1 258
Senast: Takire
·
Hemmet Jag har två stycken 80 cm breda sängar som gästsängar. Ja, de är lite för smala, men det är så det är. Nu söker jag med ljus och lykta...
Svar
17
· Visningar
3 478
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 192
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Snubblade över nån reklam för öronproppar som ska ta bort jobbiga ljud och kände JA TACK. Både jag och min man är väldigt ljudkänsliga...
Svar
3
· Visningar
995

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp