Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag och maken går i planerna på att bli ägare till en hyresfastighet, vi har hittat ett hus i grannkommunen (där jag också arbetar och...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 275
Senast: Motacilla
·
Hemmet Jag måste hitta ett sätt att kunna sitta mer ergonomiskt nu när jag bara jobbar hemifrån. Jag bor trångt och har inte plats för någon...
Svar
10
· Visningar
2 032
Senast: Agneta74
·
Tjatter Vi sitter och ska välja vilken film vi ska se, började fundera på vad som får er att titta på en film? Vad får er att välja just den filmen?
2
Svar
26
· Visningar
1 093
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Nu är det dags att byta ut den gamla, slitna, till en ny eltandborste. Vill ni som blivit riktigt nöjda berätta vilken ni köpte och...
2
Svar
23
· Visningar
1 351
Senast: Mariax2
·
Kropp & Själ Antar att det finns bra kunskap/erfarenhet här.... Min mor börjar bli alltmer förvirrad och jag blir alltmer övertygad att hon är...
Svar
11
· Visningar
931
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Haha , tyska biggest loser skriver på instagram att om man äter 2 kiwis en timme innan man lägger sig så förbättras sömnkvaliteten? Det...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har vrickat min fot 5ggr och även blivit trampad av en häst på samma fot. Nervskada är konstaterad efter jag blev trampad. Jag har...
Svar
7
· Visningar
765
Skola & Jobb Hej! Jagfick plötsligt för mig att det skulle kunna vara roligt att jobba som logoped. Är det någon här som gör det och har lust att...
Svar
9
· Visningar
1 260
Senast: Takire
·
Hemmet Jag har två stycken 80 cm breda sängar som gästsängar. Ja, de är lite för smala, men det är så det är. Nu söker jag med ljus och lykta...
Svar
17
· Visningar
3 481
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 207
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Snubblade över nån reklam för öronproppar som ska ta bort jobbiga ljud och kände JA TACK. Både jag och min man är väldigt ljudkänsliga...
Svar
3
· Visningar
996
Tjatter Och blev det ett lyckat köp eller blev det :yuck::turd::wtf:? Själv kunde jag inte motstå denna Den var inte alls dum
Svar
11
· Visningar
703
Senast: alazzi
·
Hemmet Tänk dig att du får en radikalt ändrad livssituation av vilket slag som helst där du behöver hitta en ny permanent bostad helst igår...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 129
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Jag är väl sist på bollen, men det verkar så mysigt och avkopplande med målarböcker och färgpennor. Är det någon som målar målarbok och...
56 57 58
Svar
1 140
· Visningar
121 725
Senast: Sasse
·
Relationer Hur är era närmaste vänner om ni jämför med er själva? Är ni lika, olika? Varför tror ni att just ni har en nära relation?
Svar
18
· Visningar
1 222
Senast: escodobe
·
Trädgård & Växter Finns det några växter som kan stå året runt på icke inglasad balkong i Stockholmsklimat? Det är lite jobbigt att göra balkongen fin...
Svar
2
· Visningar
457
Senast: Mineur
·
Relationer Hur vet man om någon stöter på en? Kan man ens veta det? Eller kanske snarare när bör man börja förstå att personen stöter på en/tänker...
2
Svar
25
· Visningar
3 215
Senast: Grazing
·
Hemmet Ser plötsligt på ratsit att det syns adressändringsdatum även för folk i villor numera. Vet att det funnits på lägenheter tidigare...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Ramona
·
Samhälle Det här verkar vara ett hett ämne; säger du förskola eller dagis. Säger man dagis förringar man tydligen de som jobbar som...
17 18 19
Svar
364
· Visningar
16 283
Senast: Monimaker
·
Samhälle Eftersom jag ibland tänker… annorlunda, vill jag höra med er först innan jag eventuellt beklagar mig hos företaget. Hur tolkar ni...
2
Svar
29
· Visningar
1 596
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp