Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har funderat på vad som händer om alla som är invandrare slutar på sina jobb. Hur fungerar kollektivtrafiken, vården resturanger inkl...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
22 772
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Japp, jag har fastnat… Vi har fått en fallbeskrivning som vi ska lösa. Kort och gott handlar det om en äldre person som har för lite...
Svar
11
· Visningar
967
Hemmet Jag har införskaffat mig en Roborock S5 max och är jättenöjd med den, tycker den städar helt okej och den absolut största fördelen är ju...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: Wysiwyg
·
Svar
7
· Visningar
1 190
Senast: Bufera
·
  • Omröstning
Samhälle Hittade ett ”test” och kom fram till att jag är heeelt fel person för det. :laugh: Är du rätt person? Gör testet här och berätta...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 723
Skola & Jobb Jag går i nian o ska praoa. Vill helst vara på nåt djurrelaterat. Har kollat de lokala veterinär kliniker som dock hade 18-årsgräns. Har...
2
Svar
35
· Visningar
1 843
Senast: Texaz
·
Hemmet Ja, beroende tedrickare som man är så används ju tesilarna en hel del... efter att jag använt dem brukar jag bara skaka ur teet i...
2
Svar
25
· Visningar
20 038
Juridik & Ekonomi Ska ansöka om sjukpenning men är osäker på hur jag ska fylla i perioden för det. Blev sjuk den 25/8 och var hemma 21 dagar, var till...
Svar
14
· Visningar
2 695
Skola & Jobb Det är dags att gå tillbak till kontoret från 1 oktober efter väldigt lång tid att jobba hemifrån på grund av pandemin. Vi har...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
8 387
Kropp & Själ Någon här som varit med om det? En nära vän till mig ska göra det snart och är orolig. Hur gick det? Komplikationer? Berätta gärna om...
Svar
15
· Visningar
1 918
Kropp & Själ Ni som jobbar med listor vid beslutstaganden, hur gör ni? Varje gång jag eventuellt försökt landar jag alltid i att saker som inte går...
Svar
11
· Visningar
644
Senast: Stefffie
·
Hemmet Är det nåt att ha? Jag tänker ett litet fyrkantigt för 1-2 personer, kan man hålla det varmt utomhus på vintern utan att ruinera sig...
Svar
17
· Visningar
1 679
Kropp & Själ Det är mycket snack om immunförsvar och folk som har dåligt sådant så här i coronatider. Hur vet man om ens immunförsvar är bra eller...
Svar
3
· Visningar
406
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Jag vill skaffa min första tatuering efter att ha tänkt på det i väldigt många år. Jag tänkte slå till på stort direkt och göra en...
2
Svar
23
· Visningar
2 820
Senast: Pilot
·
  • Omröstning
Tjatter Jag kom att tänka på detta idag när jag handlade kläder. Jag har aldrig haft för vana att tvätta nya kläder, har tyckt att det känts som...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 838
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Finns det några jurister här på buke? Jag har en treårig universitetsutbildning och jobbar som handläggare på myndighet men skulle vilja...
Svar
1
· Visningar
1 655
Senast: lykke
·
Hemmet Tänkte önska mig en liten men bra kolsyremaskin till julklapp. Önskar rekommendationer, tack 😊 Den får väldigt gärna vara stålgrå.
Svar
12
· Visningar
860
Senast: tott
·
Kropp & Själ Min idrottslärare (jag går i nian) sa idag att det är bra om man lyckas skapa ett träningsberoende under tonåren, så kan man hålla kvar...
2
Svar
22
· Visningar
1 725
Senast: emma-vsm
·
Samhälle Funderar lite kring treåriga ”Tim” vars fall väckt stor debatt dom senaste dagarna. Självklart väcker ett sånt här fall mycket känslor...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 610
Senast: Görel
·
Samhälle Det sägs igen och igen, att vi behöver behandla klimatkrisen som den kris den är. Nu är det väl mer sant än någonsin. Vi får dagliga...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
15 623
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp